Heidi Baker profetia

Allmänt prat som inte har en koppling till någon befintlig kategori.
Användarens profilbild
Jakob
Inlägg: 622
Blev medlem: 11 maj 2019 18:29
Ort: KP

Heidi Baker profetia

Inlägg av Jakob »

Heidi Baker profetia från 2015
https://www.youtube.com/watch?v=NpBAXx1W3Ak

Kod: Markera allt

I had a vision in your church and it wasn't what I expected to see. I saw bread lines, soup kitchens, and I saw people wearing beautiful clothing. Their clothing was not worn out.

Now, in my nation, when people are hungry you can tell. I mean they are in shredded rags. They don't have shoes or they have flip flops. Most of them [have] no shoes. They are hungry and they know they are hungry. They come for food not because they are beggars, but because they are hungry. I have held starving children in my arms. I know what starvation is. I know what pain is. I know what suffering is. But in this vision that I had that was in your nation, my nation, which the Lord is helping me to say, I will identify with America as well as Mozambique.  

I saw this bread line, long bread lines, and I said, "Lord, I don't think that is popular to say in a church, especially one that is all about revival and victory and power."  I didn't want to see what I saw, but I saw what I saw, so I was so undone...

And I saw all these people and they had beautiful cars, 4 x 4s and Lexus', Mercedes', BMWs, Toyotas. There they were with fancy shiny cars, but they were standing in line.

What I said about worrying...the worriers turned into worshipping warriors.

I asked, "Why are they so well dressed and standing in this line?" He said, "Because it is a suddenly. They are suddenly in need of food."

I asked, "What are we to do?" He said, "Tell them that what you see in Mozambique they will see in America with the signs and wonders and miracles. They will see it on their soil. They will see what I do."  
https://www.motherjones.com/food/2020/0 ... s-america/

Nåja, hon hade en hel del andra förutspåelser också, som inte slog in. Och en trasig klocka visar rätt två gånger per dygn.
Winter is coming
Non semper erit aestas.
3-3-3 Radio Plan
Användarens profilbild
Jakob
Inlägg: 622
Blev medlem: 11 maj 2019 18:29
Ort: KP

Re: Heidi Baker profetia

Inlägg av Jakob »

Det dröjer inte länge nu, innan HB's profetia slår rätt.
Winter is coming
Non semper erit aestas.
3-3-3 Radio Plan
Användarens profilbild
maskros
Inlägg: 2995
Blev medlem: 05 maj 2019 19:45

Re: Heidi Baker profetia

Inlägg av maskros »

Jakob skrev: 28 apr 2022 07:25 Det dröjer inte länge nu, innan HB's profetia slår rätt.
Vad menar du, varför då? Tror du det kommer att bli svält i I-världen? Varför?
Slumpen är inte din vän, och solo fungerar inte i längden.
Ni siquiera un diente de león puede manejar todo.
Collapse now, and avoid the rush!
Användarens profilbild
Jakob
Inlägg: 622
Blev medlem: 11 maj 2019 18:29
Ort: KP

Re: Heidi Baker profetia

Inlägg av Jakob »

maskros skrev: 28 apr 2022 21:34 Vad menar du, varför då? Tror du det kommer att bli svält i I-världen? Varför?
- priset på konstgödsel har gått upp till följd av sanktioner och priset på naturgas
- lönsamhetsproblem för jordbrukare
- afrikansk svinpest
- fågelinfluensa
- svår torka i västra USA
- svår torka i östra Afrika
- Ukraina kan inte exportera vete, solrosolja och majs som förut pga. kriget
- dåliga politiska beslut som att betala jordbrukare för att låta bli att bruka jorden
- press på att göra etanol som bränsle av skörden då priset på råolja stigit
- nerstängning i Kina pga. Covid-19 motsvarande 40% av Kinas BNP, svårt att få tag i komponenter och reservdelar till maskiner och utrustning

Allt detta tillsammans.

Lägg ännu till att vi har hög inflation kombinerat med stigande räntor, vilket alltid leder till stagflation och höjd arbetslöshet. Till det står vi på kanten till ett ordentligt börsras.
Winter is coming
Non semper erit aestas.
3-3-3 Radio Plan
Användarens profilbild
maskros
Inlägg: 2995
Blev medlem: 05 maj 2019 19:45

Re: Heidi Baker profetia

Inlägg av maskros »

Tack, en till pessimist! :mrgreen: Men jag är böjd att hålla med dig.

Inte för att jag tror att I-världens medelklass (de som i profetsian har fina kläder) kommer att svälta men många fattiga i såväl rika som fattiga länder kommer få det tufft.
Slumpen är inte din vän, och solo fungerar inte i längden.
Ni siquiera un diente de león puede manejar todo.
Collapse now, and avoid the rush!
Användarens profilbild
Skymning
Inlägg: 488
Blev medlem: 08 maj 2019 14:48

Re: Heidi Baker profetia

Inlägg av Skymning »

maskros skrev: 29 apr 2022 19:22 Tack, en till pessimist! :mrgreen: Men jag är böjd att hålla med dig.

Inte för att jag tror att I-världens medelklass (de som i profetsian har fina kläder) kommer att svälta men många fattiga i såväl rika som fattiga länder kommer få det tufft.
Samma här, det kanske inte blir så lyxig mat så glöm avocado toast och haloumi, men i övrigt Europa kan livnära sig själv. Å andra sidan så fördömde merparten av de länderna inte Rysslands invasion av Ukraina så jag ser det som karma.

På grund av kriget i Ukraina så har LKAB dragit igång ett projekt att utvinna fosfor, så jag oroar mig inte.
https://www.tn.se/ekonomi/ryskt-konstgo ... kabs-fynd/
слава україні - на хуй путін!
Användarens profilbild
Jakob
Inlägg: 622
Blev medlem: 11 maj 2019 18:29
Ort: KP

Re: Heidi Baker profetia

Inlägg av Jakob »

Skymning skrev: 29 apr 2022 19:56 På grund av kriget i Ukraina så har LKAB dragit igång ett projekt att utvinna fosfor, så jag oroar mig inte.
https://www.tn.se/ekonomi/ryskt-konstgo ... kabs-fynd/
Var ska de få tag på tillräckligt med svavelsyra för att kunna tillverka gödningsmedel av fosforn de bryter?
Winter is coming
Non semper erit aestas.
3-3-3 Radio Plan
lupl

Re: Heidi Baker profetia

Inlägg av lupl »

Jakob skrev: 02 sep 2020 05:24 Heidi Baker profetia från 2015
https://www.youtube.com/watch?v=NpBAXx1W3Ak

Kod: Markera allt

I had a vision in your church and it wasn't what I expected to see. I saw bread lines, soup kitchens, and I saw people wearing beautiful clothing. Their clothing was not worn out.
"  
https://www.motherjones.com/food/2020/0 ... s-america/

Nåja, hon hade en hel del andra förutspåelser också, som inte slog in. Och en trasig klocka visar rätt två gånger per dygn.
Hmm. Kanske inte va helt fel ändå om man tittar ut i världen.
Skriv svar

Återgå till "Ljugarbänken"