2021, din sänkta beredskap

Allmänt prat som inte har en koppling till någon befintlig kategori.
Användarens profilbild
xsive
Inlägg: 2514
Blev medlem: 28 apr 2019 12:54

Re: 2021, din sänkta beredskap

Inlägg av xsive »

Ursus skrev: 08 sep 2021 20:27 Insåg precis att jag ligger på fjärde plats med antal postade inlägg på detta forum :lol:

Sänkt beredskap är att jag saknar liv och hänger här alldeles för mycket; måste börja förvalta min tid bättre :notme: :notme: :zombie:
Jag förstår verkligent inte detta inlägg alls. :shock:
I started out with nothing, and still have most of it left
Tank
Inlägg: 1681
Blev medlem: 05 maj 2019 20:15

Re: 2021, din sänkta beredskap

Inlägg av Tank »

xsive skrev: 11 sep 2021 11:43
Ursus skrev: 08 sep 2021 20:27 Insåg precis att jag ligger på fjärde plats med antal postade inlägg på detta forum :lol:

Sänkt beredskap är att jag saknar liv och hänger här alldeles för mycket; måste börja förvalta min tid bättre :notme: :notme: :zombie:
Jag förstår verkligent inte detta inlägg alls. :shock:
:lol: på båda.

//Tank
Murphy orkar inte bry sig om den som är väl förberedd, det finns lättare offer...
Användarens profilbild
Parabellum
Inlägg: 3224
Blev medlem: 23 apr 2019 21:16

Re: 2021, din sänkta beredskap

Inlägg av Parabellum »

Ursus skrev: 08 sep 2021 20:27 Insåg precis att jag ligger på fjärde plats med antal postade inlägg på detta forum :lol:

Sänkt beredskap är att jag saknar liv och hänger här alldeles för mycket; måste börja förvalta min tid bättre :notme: :notme: :zombie:
Jag uppskattar verkligen att du lägger denna tid på forumet, dina inlägg är av stort värde för alla som tittar in här och läser dom. :up:
Du kan lura hela folket ibland, och en del av folket hela tiden, men du kan aldrig lura hela folket hela tiden
COVID-19 överlevande, trots att inga sprutor tagits
Den enda som behövs för att det onda ska triumfera är att goda män inte gör någonting.
Dancecommander
Inlägg: 430
Blev medlem: 05 maj 2019 19:51

Re: 2021, din sänkta beredskap

Inlägg av Dancecommander »

Två pannlampor har haft läckande alkaliska batterier, så det blir skrothögen. Blir att köpa nya, antingen försedda med litiumbatterier eller de varianter som laddas med usb.
”It is not the evil itself which is horrifying about our times - it is the way we not only tolerate evil, but have made a cult of positively worshiping weakness, depravity, rottenness and evil itself”. George Lincoln Rockwell
Användarens profilbild
Charlie**
Inlägg: 1595
Blev medlem: 16 maj 2019 13:21
Ort: I skogen, vid bäcken från fjället

Re: 2021, din sänkta beredskap

Inlägg av Charlie** »

Jag har gått upp vansinnigt i vikt det senaste året +16 kg. Detta märks tydligt nu under hösten när man jagar. Jag behöver lite pepp nu, för att göra något åt min misskötta lekamen!
“That rifle on the wall of the labourer's cottage or working class flat is the symbol of democracy. It is our job to see that it stays there.”
-George Orwell
Tank
Inlägg: 1681
Blev medlem: 05 maj 2019 20:15

Re: 2021, din sänkta beredskap

Inlägg av Tank »

Charlie** skrev: 19 sep 2021 13:00 Jag har gått upp vansinnigt i vikt det senaste året +16 kg. Detta märks tydligt nu under hösten när man jagar. Jag behöver lite pepp nu, för att göra något åt min misskötta lekamen!
Ajdå! :?
Vi kollar just nu på Black Summer, och där ser man att man bör vara i något sånär form (det springs mycket...)för att ha en chans att överleva ;)
Kanske inte din bag, men visdomsorden är typ:
Du behöver inte vara snabbast, men hellre inte sist...

//Tank
Murphy orkar inte bry sig om den som är väl förberedd, det finns lättare offer...
Användarens profilbild
FCR2
Inlägg: 764
Blev medlem: 07 maj 2019 13:39

Re: 2021, din sänkta beredskap

Inlägg av FCR2 »

Köpt historiska uniforms tillbehör som inte direkt förbättrar beredskapen och som tar plats och pengar från beredskapen. Nästa kvalificerat som utkastade pengar.
"Det kan gå bra"
Radioplan 3-3-3, 27Mhz
lupl

Re: 2021, din sänkta beredskap

Inlägg av lupl »

Spenderade 4 dagar på hotell några kilometer från där jag bor.
Bara för att komma ifrån måsten.
Användarens profilbild
maskros
Inlägg: 3010
Blev medlem: 05 maj 2019 19:45

Re: 2021, din sänkta beredskap

Inlägg av maskros »

lupl skrev: 24 sep 2021 21:26 Spenderade 4 dagar på hotell några kilometer från där jag bor.
Bara för att komma ifrån måsten.
Det är ingen beredskapssänkning, det är mental stärkning! :up:
Slumpen är inte din vän, och solo fungerar inte i längden.
Ni siquiera un diente de león puede manejar todo.
Collapse now, and avoid the rush!
Skriv svar

Återgå till "Ljugarbänken"