Återaktiverade agentnätverk

Dom finns där, även efter det blir oroliga tider, men hur ska man hantera dom ?
Användarens profilbild
Charlie**
Inlägg: 1595
Blev medlem: 16 maj 2019 13:21
Ort: I skogen, vid bäcken från fjället

Re: Återaktiverade agentnätverk

Inlägg av Charlie** »

xsive skrev: 30 maj 2021 12:07 Eller så är även Jag "Marie"... och alla andra nick också
Forumet kanske bara är skapat med syftet att agentnätverket vill hålla koll på dig Charlie...
Ja vet redan att så är fallet. Det är inte bara här jag är förföljd och bevakad. Det är lika även på fb, daitingsidorna, steam och alla andra ställen där jag är reggad. Faktum är att jag har listat ut att även hela mitt sociala nätverk irl, är ett enda skådespeleri, i syfte att bevaka mig. När jag påpekade detta för min läkare så ville han skriva ut medicin och lägga in mig en tid. Då förstod jag att även han var en av er!
...mig lurar ni inte!
“That rifle on the wall of the labourer's cottage or working class flat is the symbol of democracy. It is our job to see that it stays there.”
-George Orwell
Tank
Inlägg: 1679
Blev medlem: 05 maj 2019 20:15

Re: Återaktiverade agentnätverk

Inlägg av Tank »

:lol:

//Tank :shock:
Murphy orkar inte bry sig om den som är väl förberedd, det finns lättare offer...
Användarens profilbild
Olyckskorpen
Inlägg: 235
Blev medlem: 27 maj 2019 15:26

Re: Återaktiverade agentnätverk

Inlägg av Olyckskorpen »

Vattendrag skrev: 30 maj 2021 13:19 Hur vet ni att jag inte är en influencer betald av ryssarna? (:)
Det vet jag inte! :o :o :o :lol:
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2813
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: Återaktiverade agentnätverk

Inlägg av Marie »

Tank skrev: 30 maj 2021 20:45 :lol:

//Tank :shock:
Är det det här som kallas urspårade trådar. :mrgreen:
Det kanske ska bli en sådan nyårsgrej på forumet... och årets nomineringar på bästa urspårade trådar är...... :lol:
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Användarens profilbild
Kardinal
Inlägg: 613
Blev medlem: 20 jun 2019 20:08

Re: Återaktiverade agentnätverk

Inlägg av Kardinal »

Charlie** skrev: 30 maj 2021 18:55
xsive skrev: 30 maj 2021 12:07 Eller så är även Jag "Marie"... och alla andra nick också
Forumet kanske bara är skapat med syftet att agentnätverket vill hålla koll på dig Charlie...
Ja vet redan att så är fallet. Det är inte bara här jag är förföljd och bevakad. Det är lika även på fb, daitingsidorna, steam och alla andra ställen där jag är reggad. Faktum är att jag har listat ut att även hela mitt sociala nätverk irl, är ett enda skådespeleri, i syfte att bevaka mig. När jag påpekade detta för min läkare så ville han skriva ut medicin och lägga in mig en tid. Då förstod jag att även han var en av er!
...mig lurar ni inte!
Marie är din läkare...
Slava Ukraini!
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2813
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: Återaktiverade agentnätverk

Inlägg av Marie »

Kardinal skrev: 04 jun 2021 13:55
Charlie** skrev: 30 maj 2021 18:55
xsive skrev: 30 maj 2021 12:07 Eller så är även Jag "Marie"... och alla andra nick också
Forumet kanske bara är skapat med syftet att agentnätverket vill hålla koll på dig Charlie...
Ja vet redan att så är fallet. Det är inte bara här jag är förföljd och bevakad. Det är lika även på fb, daitingsidorna, steam och alla andra ställen där jag är reggad. Faktum är att jag har listat ut att även hela mitt sociala nätverk irl, är ett enda skådespeleri, i syfte att bevaka mig. När jag påpekade detta för min läkare så ville han skriva ut medicin och lägga in mig en tid. Då förstod jag att även han var en av er!
...mig lurar ni inte!
Marie är din läkare...
Sedär, har jag fått läkarutbildning nu oxå.. och jag behövde inte ens slita för det... kunde det inte gått lika smidigt när jag plugga IT. :mrgreen: :mrgreen:
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Användarens profilbild
Kardinal
Inlägg: 613
Blev medlem: 20 jun 2019 20:08

Re: Återaktiverade agentnätverk

Inlägg av Kardinal »

Marie skrev: 04 jun 2021 15:30 Sedär, har jag fått läkarutbildning nu oxå.. och jag behövde inte ens slita för det... kunde det inte gått lika smidigt när jag plugga IT. :mrgreen: :mrgreen:
Njae, jag sa nog bara att du utgav dig för att vara läkare...
Slava Ukraini!
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2813
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: Återaktiverade agentnätverk

Inlägg av Marie »

Kardinal skrev: 06 jun 2021 18:00
Marie skrev: 04 jun 2021 15:30 Sedär, har jag fått läkarutbildning nu oxå.. och jag behövde inte ens slita för det... kunde det inte gått lika smidigt när jag plugga IT. :mrgreen: :mrgreen:
Njae, jag sa nog bara att du utgav dig för att vara läkare...
attas, jag som ville byta yrkesinriktning. :lol:
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Användarens profilbild
Kardinal
Inlägg: 613
Blev medlem: 20 jun 2019 20:08

Re: Återaktiverade agentnätverk

Inlägg av Kardinal »

Marie skrev: 21 jun 2021 14:40 attas, jag som ville byta yrkesinriktning. :lol:
Kör en "Kameleonten". https://en.wikipedia.org/wiki/The_Pretender_(TV_series)
Slava Ukraini!
Protect
Inlägg: 441
Blev medlem: 09 feb 2020 21:53

Re: Återaktiverade agentnätverk

Inlägg av Protect »

Alltså, jag vet inte vad som fanns i sista fästingsprutan men när jag var över till en granne som är kobonde så hade han svårt att förstå vad jag sa, korna däremot hade inte ett dugg svårt att förstå vad jag sa,,,,,och inte heller jag hade svårt att förstå vad dom sa. :o
Det är korna som håller koll på oss fick jag veta av tjuren. :shock:
Innanför den kalla ytan klappar ett hjärta av sten,,,,,
Skriv svar

Återgå till "Familj,vänner, folk man känner och pöbeln."