Prepperdating?

Dom finns där, även efter det blir oroliga tider, men hur ska man hantera dom ?
Användarens profilbild
Bolfink
Inlägg: 47
Blev medlem: 22 feb 2021 14:55

Prepperdating?

Inlägg av Bolfink »

Borde vi inte ha något hörn för dating?? Eller är vi för foliehattade för att det ska fungera...?
The shit will hits the fan, it´s just a question about when and how.

Bättre att måla fan på väggen och sedan tvätta bort det,
än att stoppa huvudet i busken och undra varför man blir sparkad i röven.
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2816
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: Prepperdating?

Inlägg av Marie »

Jag röstar Nej.
Halva internet är fullt av dejtingsajter och typ 90% av alla sociala medier är det mer eller mindre dejtingstämning från män som flirtar.. Så jag tycker det är skönt att känna sig fredad någonstans på nätet, där man bara kan slappna av o vara sig själv utan att fundera på om den jag pratar med har en agenda.
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Användarens profilbild
Kardinal
Inlägg: 613
Blev medlem: 20 jun 2019 20:08

Re: Prepperdating?

Inlägg av Kardinal »

Problematiskt med anonymiteten, och tycker det är rätt skönt att slippa det. Finns ju överallt. Dessutom är prepping rätt långt ner på min "kravlista".
Föreställer mig 10 år senare hur alla känner alla, flera medlemmar är par, eller har varit... Svartsjukedraman. Usch.
Slava Ukraini!
Protect
Inlägg: 441
Blev medlem: 09 feb 2020 21:53

Re: Prepperdating?

Inlägg av Protect »

Marie skrev: 30 mar 2021 23:54 Jag röstar Nej.
Halva internet är fullt av dejtingsajter och typ 90% av alla sociala medier är det mer eller mindre dejtingstämning från män som flirtar.. Så jag tycker det är skönt att känna sig fredad någonstans på nätet, där man bara kan slappna av o vara sig själv utan att fundera på om den jag pratar med har en agenda.
Men Marie, kan inte jag få dejta dig (och kolla hur jag enklast ska rensa dina förråd)? 8-)
Innanför den kalla ytan klappar ett hjärta av sten,,,,,
Användarens profilbild
Charlie**
Inlägg: 1595
Blev medlem: 16 maj 2019 13:21
Ort: I skogen, vid bäcken från fjället

Re: Prepperdating?

Inlägg av Charlie** »

Kardinal skrev: 31 mar 2021 00:28 Problematiskt med anonymiteten, och tycker det är rätt skönt att slippa det. Finns ju överallt. Dessutom är prepping rätt långt ner på min "kravlista"...
Håller med. Ingen prepper till partner. Skulle bara bli jobbigt att dela samma intressen med partnern 24/7. Kul i början men inte utvecklande i längden. Been there done that.
“That rifle on the wall of the labourer's cottage or working class flat is the symbol of democracy. It is our job to see that it stays there.”
-George Orwell
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2816
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: Prepperdating?

Inlägg av Marie »

Protect skrev: 31 mar 2021 10:52
Marie skrev: 30 mar 2021 23:54 Jag röstar Nej.
Halva internet är fullt av dejtingsajter och typ 90% av alla sociala medier är det mer eller mindre dejtingstämning från män som flirtar.. Så jag tycker det är skönt att känna sig fredad någonstans på nätet, där man bara kan slappna av o vara sig själv utan att fundera på om den jag pratar med har en agenda.
Men Marie, kan inte jag få dejta dig (och kolla hur jag enklast ska rensa dina förråd)? 8-)
:hm: men... okej då.... ska vi ses på lördag. *hahahaha* :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ojoj.. den som skulle vilja snoka efter mina prepperförråd skulle nog bli skapligt besviken.... det står ju i min lilla presstråd att jag inte preppar på det sättet. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
lupl

Re: Prepperdating?

Inlägg av lupl »

:lol: :oops:
Användarens profilbild
bastard
Inlägg: 10572
Blev medlem: 25 apr 2019 23:20
Ort: South of Heaven

Re: Prepperdating?

Inlägg av bastard »

tycker absolut vi bör ha en dejtingtråd, söker fruntimmer med stora jaktmarker, skicka bild på kartan på markena :mrgreen:
kiss, keep it simple stupid
funderar om inte Thanos hadde rätt ändå
Användarens profilbild
xsive
Inlägg: 2516
Blev medlem: 28 apr 2019 12:54

Re: Prepperdating?

Inlägg av xsive »

Räcker det inte med byt/köp/sälj?
Rekorderligt fruntimmer bytes mot plats i bunker
I started out with nothing, and still have most of it left
Ursus

Re: Prepperdating?

Inlägg av Ursus »

xsive skrev: 31 mar 2021 17:10 Rekorderligt fruntimmer bytes mot plats i bunker
Taget! Du får dock städa ut eventuell militär närvaro i sagda bunker ;)
Skriv svar

Återgå till "Familj,vänner, folk man känner och pöbeln."