SVT: Kraftiga internet störningar i hela världen

Nyheter som är relevanta för forumets inriktning
Användarens profilbild
Parabellum
Inlägg: 3218
Blev medlem: 23 apr 2019 21:16

SVT: Kraftiga internet störningar i hela världen

Inlägg av Parabellum »

Tydligen skall vi vara drabbade av kraftiga störningar just nu i våra kära www.
Är det någon här som känner att linan är svajig?

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/tekn ... a-svt-se-4
Du kan lura hela folket ibland, och en del av folket hela tiden, men du kan aldrig lura hela folket hela tiden
COVID-19 överlevande, trots att inga sprutor tagits
Den enda som behövs för att det onda ska triumfera är att goda män inte gör någonting.
Ursus

Re: Kraftiga internet störningar i hela Världen!?

Inlägg av Ursus »

Jo, tycker att allt har gått ovanligt trögt på sistone, vadan detta? Verkar drabba både mitt bredband och mobildata...
Användarens profilbild
Vattendrag
Inlägg: 253
Blev medlem: 10 jul 2020 15:22
Ort: odox

Re: Kraftiga internet störningar i hela Världen!?

Inlägg av Vattendrag »

Det var stora störningar ett tag på eftermiddagen. Vi fick ge upp ett videogruppsamtal på discord och mängder av sajter gick inte att komma åt.
EN brun böna
Inlägg: 974
Blev medlem: 05 maj 2019 20:29

Re: Kraftiga internet störningar i hela Världen!?

Inlägg av EN brun böna »

Jag har inte märkt nåt alls på mitt internet utan det har fungerat som vanligt, inte heller åtkomsten till utländska internetsidor har varit annorlunda än tidigare
Användarens profilbild
Omnivore
Inlägg: 898
Blev medlem: 30 apr 2019 05:28

Re: Kraftiga internet störningar i hela Världen!?

Inlägg av Omnivore »

Märkte inget särskilt under helgen och vi sitter vid våra datorer mest hela dagarna.
Det som jag däremot lade märke till var något som lät som en överflygning (Helsingborg) vid pass 23:04 natten till idag. Brydde mig inte om att gå upp och titta. Insåg att jag inte skulle hinna se något.
What the government wants is control, what the corporate world wants is money, what both of them want is power and what neither of them care about is you.
Skriv svar

Återgå till "Nyheter"