Allmän kampanj-tråd

Dancecommander
Inlägg: 430
Blev medlem: 05 maj 2019 19:51

Allmän kampanj-tråd

Inlägg av Dancecommander »

Detta är tråden där vi ger tips på olika reor och kampanjer för saker som bör vara av intresse för oss. Det ter sig smidigare att ha en tråd istället för många småtrådar.
”It is not the evil itself which is horrifying about our times - it is the way we not only tolerate evil, but have made a cult of positively worshiping weakness, depravity, rottenness and evil itself”. George Lincoln Rockwell
Dancecommander
Inlägg: 430
Blev medlem: 05 maj 2019 19:51

Re: Allmän kampanj-tråd

Inlägg av Dancecommander »

Rusta säljer nu gjutjärnsprodukter från 49kr/st. Vet ej kvalitet, men priset verkar mycket bra.
”It is not the evil itself which is horrifying about our times - it is the way we not only tolerate evil, but have made a cult of positively worshiping weakness, depravity, rottenness and evil itself”. George Lincoln Rockwell
Strångsjö
Inlägg: 519
Blev medlem: 02 mar 2020 23:09
Ort: Söder om Svealand

Re: Allmän kampanj-tråd

Inlägg av Strångsjö »

Senap, ständig rea på m--smart.

Åbo, Dijon av olika sorter, colmans, slotts, söt, stark, skånsk, grov, jonnnys, västervik, hellmans, amerikansk, grov, finmalen,dragon, honung.

Nu måste jag äta ärtsoppa, skinkmackor i några decennier.
Dancecommander
Inlägg: 430
Blev medlem: 05 maj 2019 19:51

Re: Allmän kampanj-tråd

Inlägg av Dancecommander »

XXL har sänkt priset på frystorkat på vissa smaker. 49kr istället för 69kr.
”It is not the evil itself which is horrifying about our times - it is the way we not only tolerate evil, but have made a cult of positively worshiping weakness, depravity, rottenness and evil itself”. George Lincoln Rockwell
Användarens profilbild
reboot
Inlägg: 1280
Blev medlem: 08 maj 2019 00:08

Re: Allmän kampanj-tråd

Inlägg av reboot »

”There is always more than one cockroach in the kitchen” - David Rosenberg

“The best way to predict your future is to create it.” - Dan Miller.
Dancecommander
Inlägg: 430
Blev medlem: 05 maj 2019 19:51

Re: Allmän kampanj-tråd

Inlägg av Dancecommander »

Tjoho! XXL har återigen köpt in Summit to eat, och vissa av dem är 20kr billigare. Mina hade en bäst före på sju år.
”It is not the evil itself which is horrifying about our times - it is the way we not only tolerate evil, but have made a cult of positively worshiping weakness, depravity, rottenness and evil itself”. George Lincoln Rockwell
Användarens profilbild
xsive
Inlägg: 2507
Blev medlem: 28 apr 2019 12:54

Re: Allmän kampanj-tråd

Inlägg av xsive »

Dancecommander skrev: 31 aug 2020 13:38 Tjoho! XXL har återigen köpt in Summit to eat, och vissa av dem är 20kr billigare. Mina hade en bäst före på sju år.
Tackar för tips. :up: Fyllde på lagret med en beställning på 9st blandade för komma upp i fri frakt.
Deras Beef Potato Stew är min favorit bland frystorkat
Dancecommander
Inlägg: 430
Blev medlem: 05 maj 2019 19:51

Re: Allmän kampanj-tråd

Inlägg av Dancecommander »

xsive skrev: 31 aug 2020 17:23
Dancecommander skrev: 31 aug 2020 13:38 Tjoho! XXL har återigen köpt in Summit to eat, och vissa av dem är 20kr billigare. Mina hade en bäst före på sju år.
Tackar för tips. :up: Fyllde på lagret med en beställning på 9st blandade för komma upp i fri frakt.
Deras Beef Potato Stew är min favorit bland frystorkat
Ja, den är kanon. De har ju även tagit in nya smaker, som lax, så det blir helt klart ett köp. Allt förutom fried rice är riktigt gott.
”It is not the evil itself which is horrifying about our times - it is the way we not only tolerate evil, but have made a cult of positively worshiping weakness, depravity, rottenness and evil itself”. George Lincoln Rockwell
Strångsjö
Inlägg: 519
Blev medlem: 02 mar 2020 23:09
Ort: Söder om Svealand

Re: Allmän kampanj-tråd

Inlägg av Strångsjö »

Lagrad USA zinfandel, fetzer. "parnevik 2015" 59 kr: (99 kr)
https://www.systembolaget.se/dryck/roda ... ik-7077601

Fransk sauvignon blanc 2018, 59 kr, liter: (89 kr)
https://www.systembolaget.se/dryck/vita ... he-7557101
Användarens profilbild
maskros
Inlägg: 2995
Blev medlem: 05 maj 2019 19:45

Re: Allmän kampanj-tråd

Inlägg av maskros »

Har systemet kampanj på vin? :roll:
Slumpen är inte din vän, och solo fungerar inte i längden.
Ni siquiera un diente de león puede manejar todo.
Collapse now, and avoid the rush!
Skriv svar

Återgå till "Tips på olika kampanjer, reor, utförsäljningar"