bastard skrev: 13 mar 2020 20:31 det jag ser som intressant är hur det går till för en relativt ofarligt sak
Jag håller verkligen med dig där! Fatta vad som skulle hända om

bastard skrev: 13 mar 2020 20:31 det jag ser som intressant är hur det går till för en relativt ofarligt sak
För vissa av oss är det låååååååångt ifrån ofarligtDiselmannen skrev: 13 mar 2020 21:57bastard skrev: 13 mar 2020 20:31 det jag ser som intressant är hur det går till för en relativt ofarligt sak
Jag håller verkligen med dig där! Fatta vad som skulle hända om![]()
Håller med Blondie. Mina föräldrar skulle säkert dö kanske om de stackarna fick detta.Blondie skrev: 14 mar 2020 00:18För vissa av oss är det låååååååångt ifrån ofarligtDiselmannen skrev: 13 mar 2020 21:57bastard skrev: 13 mar 2020 20:31 det jag ser som intressant är hur det går till för en relativt ofarligt sak
![]()
Det vill man inte ens veta. Alla skulle bajja i byxan och skrika IIIIIIIH , bli rädda som musar.Diselmannen skrev: 13 mar 2020 21:57bastard skrev: 13 mar 2020 20:31 det jag ser som intressant är hur det går till för en relativt ofarligt sak
Blondie skrev: 14 mar 2020 00:18För vissa av oss är det låååååååångt ifrån ofarligtDiselmannen skrev: 13 mar 2020 21:57bastard skrev: 13 mar 2020 20:31 det jag ser som intressant är hur det går till för en relativt ofarligt sak
![]()
Omnivore skrev: 14 mar 2020 08:39 Vet inte vad som är värst - riskera att dö i lunginflammation pga Corona eller få skallen inslagen med ett baseballträ.![]()
Det är precis där som dom kommer att slå till, i gettona finns det inte mycket och stjäla längre, och motståndet är betydligt mindre i området med mycket pensionärer och mindre sociala problem tyvärr....bokmalen skrev: 14 mar 2020 09:25Omnivore skrev: 14 mar 2020 08:39 Vet inte vad som är värst - riskera att dö i lunginflammation pga Corona eller få skallen inslagen med ett baseballträ.![]()
ja bra fråga. Om vi pratar säker död så tar jag nog baseballträt. Pratar vi att du får endera väljer jag lunginflammation 100%
![]()
Jag har nog både bra och dåligt när det gäller risker i närområdet.
- Bra är att jag bor i ett område med mestadels pensionärer och noll sociala problem, så risken för slagträn är mycket låg.
- Dåligt är att var och varannan granne riskerar att trilla av pinn hemma, och att bugga inne när det stinker lik från omkringliggande lägenheter låter som ett oangenämt scenario.
Precis vad jag tänkte med.. Gangsters lär ju se dessa ställen som guldgruvor och börjar folk dö i lägenheterna kanske till och mindre farliga personer ser det som ett ypperligt tillfälle att stjäla från liken och göra inbrottQuaker skrev: 14 mar 2020 09:28Det är precis där som dom kommer att slå till, i gettona finns det inte mycket och stjäla längre, och motståndet är betydligt mindre i området med mycket pensionärer och mindre sociala problem tyvärr....bokmalen skrev: 14 mar 2020 09:25Omnivore skrev: 14 mar 2020 08:39 Vet inte vad som är värst - riskera att dö i lunginflammation pga Corona eller få skallen inslagen med ett baseballträ.![]()
ja bra fråga. Om vi pratar säker död så tar jag nog baseballträt. Pratar vi att du får endera väljer jag lunginflammation 100%
![]()
Jag har nog både bra och dåligt när det gäller risker i närområdet.
- Bra är att jag bor i ett område med mestadels pensionärer och noll sociala problem, så risken för slagträn är mycket låg.
- Dåligt är att var och varannan granne riskerar att trilla av pinn hemma, och att bugga inne när det stinker lik från omkringliggande lägenheter låter som ett oangenämt scenario.
![]()