allt är inte bra

Allmänt prat som inte har en koppling till någon befintlig kategori.
Användarens profilbild
bastard
Inlägg: 10629
Blev medlem: 25 apr 2019 23:20
Ort: South of Heaven

allt är inte bra

Inlägg av bastard »

med att man lärt sig massa saker

kollade på slentrian på några gamla hårdrocksvideos, på den tiden det begav sig så kunde inte jag se något av det
men
när man kollade å såg jag att det var en israelisk gasmask som låg i sanden och på andra ställen så vart det andra surplusmaterial som inte riktigt hörde hemma på rätt ställe

sådant tänkte maninte på då... :-g
kiss, keep it simple stupid
funderar om inte Thanos hadde rätt ändå
Tank
Inlägg: 1701
Blev medlem: 05 maj 2019 20:15

Re: allt är inte bra

Inlägg av Tank »

Nä, vet precis vad du menar, men har på äldre dar försökt släppa det och koncentrera mig på storyn...

Hatar när de fyller på AK magasin med 9mm eller alltid tar av sig skyddsvästen efter att de blivit skjutna....

//Tank
Murphy orkar inte bry sig om den som är väl förberedd, det finns lättare offer...
Protect
Inlägg: 441
Blev medlem: 09 feb 2020 21:53

Re: allt är inte bra

Inlägg av Protect »

Förstår precis vad ni menar, det blir ett sånt där "åfan-det-stämmer-ju-inte-alls, moment" som man inte ens reflekterade över när det begav sig. :mrgreen:
Innanför den kalla ytan klappar ett hjärta av sten,,,,,
Användarens profilbild
reboot
Inlägg: 1287
Blev medlem: 08 maj 2019 00:08

Re: allt är inte bra

Inlägg av reboot »

Jo, ett ständigt irritationsmoment på film är de skrikande däcken även i ösregn som på grusvägar. Bara nån kör snabbt och svänger, startar eller bromsar, så lägger dom på det!
Den klåfingriga ögonblickliga synken på ljud av avlägsna händelser såsom explosioner och krascher. Oavsett avstånd till objektet så är det aldrig någon tidsfördröjning på ljudet. T.o.m. i nyhetsklipp gör dom det!
Så nu har jag förstört era upplevelser av nästa actionrulle........
”There is always more than one cockroach in the kitchen” - David Rosenberg

“The best way to predict your future is to create it.” - Dan Miller.
Protect
Inlägg: 441
Blev medlem: 09 feb 2020 21:53

Re: allt är inte bra

Inlägg av Protect »

Du glömde dom gigantiska explosionerna med eldmoln när en bil kör i diket. :lol:
Innanför den kalla ytan klappar ett hjärta av sten,,,,,
404
Inlägg: 29
Blev medlem: 08 jun 2019 19:01

Re: allt är inte bra

Inlägg av 404 »

det är alltid intressant att se folk prata i satellittelefon när dom är inne i en bunker eller springer runt i tunlar.
Skriv svar

Återgå till "Ljugarbänken"