Prepperdating?
Prepperdating?
Borde vi inte ha något hörn för dating?? Eller är vi för foliehattade för att det ska fungera...?
The shit will hits the fan, it´s just a question about when and how.
Bättre att måla fan på väggen och sedan tvätta bort det,
än att stoppa huvudet i busken och undra varför man blir sparkad i röven.
Bättre att måla fan på väggen och sedan tvätta bort det,
än att stoppa huvudet i busken och undra varför man blir sparkad i röven.
Re: Prepperdating?
Jag röstar Nej.
Halva internet är fullt av dejtingsajter och typ 90% av alla sociala medier är det mer eller mindre dejtingstämning från män som flirtar.. Så jag tycker det är skönt att känna sig fredad någonstans på nätet, där man bara kan slappna av o vara sig själv utan att fundera på om den jag pratar med har en agenda.
Halva internet är fullt av dejtingsajter och typ 90% av alla sociala medier är det mer eller mindre dejtingstämning från män som flirtar.. Så jag tycker det är skönt att känna sig fredad någonstans på nätet, där man bara kan slappna av o vara sig själv utan att fundera på om den jag pratar med har en agenda.
Problematiskt med anonymiteten, och tycker det är rätt skönt att slippa det. Finns ju överallt. Dessutom är prepping rätt långt ner på min "kravlista".
Föreställer mig 10 år senare hur alla känner alla, flera medlemmar är par, eller har varit... Svartsjukedraman. Usch.
Föreställer mig 10 år senare hur alla känner alla, flera medlemmar är par, eller har varit... Svartsjukedraman. Usch.
Slava Ukraini!
Men Marie, kan inte jag få dejta dig (och kolla hur jag enklast ska rensa dina förråd)?Marie skrev: 30 mar 2021 23:54 Jag röstar Nej.

Innanför den kalla ytan klappar ett hjärta av sten,,,,,
Håller med. Ingen prepper till partner. Skulle bara bli jobbigt att dela samma intressen med partnern 24/7. Kul i början men inte utvecklande i längden. Been there done that.Kardinal skrev: 31 mar 2021 00:28 Problematiskt med anonymiteten, och tycker det är rätt skönt att slippa det. Finns ju överallt. Dessutom är prepping rätt långt ner på min "kravlista"...
“That rifle on the wall of the labourer's cottage or working class flat is the symbol of democracy. It is our job to see that it stays there.”
-George Orwell
-George Orwell
Protect skrev: 31 mar 2021 10:52Men Marie, kan inte jag få dejta dig (och kolla hur jag enklast ska rensa dina förråd)?Marie skrev: 30 mar 2021 23:54 Jag röstar Nej.
Halva internet är fullt av dejtingsajter och typ 90% av alla sociala medier är det mer eller mindre dejtingstämning från män som flirtar.. Så jag tycker det är skönt att känna sig fredad någonstans på nätet, där man bara kan slappna av o vara sig själv utan att fundera på om den jag pratar med har en agenda.![]()

ojoj.. den som skulle vilja snoka efter mina prepperförråd skulle nog bli skapligt besviken.... det står ju i min lilla presstråd att jag inte preppar på det sättet.

tycker absolut vi bör ha en dejtingtråd, söker fruntimmer med stora jaktmarker, skicka bild på kartan på markena 

kiss, keep it simple stupid
If you listen to fools, the mob rules
If you listen to fools, the mob rules
Räcker det inte med byt/köp/sälj?
Rekorderligt fruntimmer bytes mot plats i bunker
Rekorderligt fruntimmer bytes mot plats i bunker
In the war between Russia and Ukraine, USA was the first to surrender
Taget! Du får dock städa ut eventuell militär närvaro i sagda bunker