" Someone asked me if I hade plans for the fall.
It took me a moment to realize they meant "autumn" and not the collapse of civilization."
//Tank
Vaddå miljöskadad?Tank skrev: 09 okt 2021 13:31 " Someone asked me if I hade plans for the fall.
It took me a moment to realize they meant "autumn" and not the collapse of civilization."
Är det inte därifrån uttrycket att bli "red-pillad" kommer (som i the Matrix -filmen)?bastard skrev: 10 okt 2021 10:40 mentalt sett så funderar jag mer och mer på vad som egenteligen händer med hela samhället
uppenbara lögner från politiker, ingen diskuterar vad som händer, inget gör något , inte ens protesterar när det händer
skit samma för min del, jag har inga barn, och när samhäller kommer krakelera så kan jag förhoppningsvis sitta på åskådarläktaren med popcorn och se skådespelet
Upp med humöret. Skulle du inte vilja bli ihågkommen som John Connor i Terminator 1?bastard skrev: 10 okt 2021 10:40 skit samma för min del, jag har inga barn, och när samhället kommer krakelera så kan jag förhoppningsvis sitta på åskådarläktaren med popcorn och se skådespelet