Lite skoj... en liten lek tävling och kan vi nå 1000 inlägg innan 2023 :o) ...... Spinn vidare på föregående inlägg.

Allmänt prat som inte har en koppling till någon befintlig kategori.
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2814
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Lite skoj... en liten lek tävling och kan vi nå 1000 inlägg innan 2023 :o) ...... Spinn vidare på föregående inlägg.

Inlägg av Marie »

'
För att ha lite skojigt här på forumet. :mrgreen: :mrgreen:

Vi kör en liten lek tävling för att se om vi kan nå 1000 inlägg innan 2023.
Någon admin kan ju fästa tråden så den är lätt att hitta. ;)
Jag tror det kan bli en jädrigt kul story att läsa efter nyåret. :lol:


Reglerna är.
* Ingen får posta flera inlägg i rad utan det måste vara minst en annan person som postar emellan.
* Det måste vara minst en mening, ingen maxgräns, så vill du skriva en C uppsats så är det helt okej. ;)
* Följande inlägg måste spinna vidare på inlägget före på något vis.

Exempel.
inlägg1: Jag var på Lidl idag och köpte byxor de hade i veckans erbjudande. 8-)
inlägg2: När jag passera mjölkdisken på Lidl så hade datumet gått ut för en vecka sedan :o
inlägg3: Idag skulle jag ha ett glas mjölk och sambon hade ställt in ett tomt paket. :smack:
inlägg4: Sambon körde punka på bilen och jag som köpt nya däck igår. :roll:
inlägg5: Jag såg en frän Bil på blocket som jag skulle vilja ha. :P

Minst en mening och spinn vidare på inlägget före det du gör.. och minst en person emellan måste posta innan du får posta igen. 8-)

.

:mrgreen: Så kom igen nu forums medlemmar.... och se om vi kan nå 1000 inlägg innan tolvslaget. :mrgreen:

.

---------------------- Startskott ---------------

* Fy attan enligt SMHI att det ska bli sådana där äckligt varma dagar igen... så jäkla glad jag är som har en AC som jag köpte på Elgiganten för två år sedan. 8-)
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Clayman
Inlägg: 1
Blev medlem: 06 maj 2019 19:45

Re: Lite skoj... en liten lek tävling och kan vi nå 1000 inlägg innan 2023 :o) ...... Spinn vidare på föregående inlägg.

Inlägg av Clayman »

Attans också. AC'n står ju längst in i förrådet :wall: . Ja ja, då får man väl passa på att inventera och organisera :D
Användarens profilbild
Charlie**
Inlägg: 1595
Blev medlem: 16 maj 2019 13:21
Ort: I skogen, vid bäcken från fjället

Re: Lite skoj... en liten lek tävling och kan vi nå 1000 inlägg innan 2023 :o) ...... Spinn vidare på föregående inlägg.

Inlägg av Charlie** »

När jag kom ned i källaren, låst upp förrådet, dragit ut allt rat, så var AC:n borta. Jag visste att jag ställt den längst inne i förrådet för 2 år sedan eftersom den aldrig skulle användas mer. På Youtube hade man sagt att den globala uppvärmningen var en myt. Vi gick mot en ny istid sa man. AC:n var spårlöst försvunnen och inget tecken på inbrott!?
“That rifle on the wall of the labourer's cottage or working class flat is the symbol of democracy. It is our job to see that it stays there.”
-George Orwell
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2814
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: Lite skoj... en liten lek tävling och kan vi nå 1000 inlägg innan 2023 :o) ...... Spinn vidare på föregående inlägg.

Inlägg av Marie »

Snart är det besiktningsdax och jag gick ner till källaren för att leta upp ratten, då idioterna hitta på 2014 att det retroaktivt från ska sitta airbag i bilen även att volvo själva montera sportratten innan leverans till första kund 1998 :smack:
Men var attan la jag ratten, den låg ju här i källarförrådet,. :o
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Användarens profilbild
deadrabbit
Inlägg: 929
Blev medlem: 28 apr 2019 09:39

Re: Lite skoj... en liten lek tävling och kan vi nå 1000 inlägg innan 2023 :o) ...... Spinn vidare på föregående inlägg.

Inlägg av deadrabbit »

Inbrott näh men den okände mannen som förde oväsen och rykte plåt var en hantverkare på grannens uteförråd. Bar överkropp hade han med.
3-3-3 Radio Plan
Användarens profilbild
maskros
Inlägg: 3010
Blev medlem: 05 maj 2019 19:45

Re: Lite skoj... en liten lek tävling och kan vi nå 1000 inlägg innan 2023 :o) ...... Spinn vidare på föregående inlägg.

Inlägg av maskros »

Jag bar överkroppen till skogsbrynet, rävar och korpar ska väl ha lite glädje också. Hoppas det inte kommer fler.
Slumpen är inte din vän, och solo fungerar inte i längden.
Ni siquiera un diente de león puede manejar todo.
Collapse now, and avoid the rush!
Användarens profilbild
Daltorpet
Inlägg: 813
Blev medlem: 06 maj 2019 01:40

Re: Lite skoj... en liten lek tävling och kan vi nå 1000 inlägg innan 2023 :o) ...... Spinn vidare på föregående inlägg.

Inlägg av Daltorpet »

Väl hemma kunde jag inte sluta tänka " misse ja den hä chansa så huppe ja i älva". Överkroppen var stor och tung som en älgvom och ingen räv skulle orka släpa bort den. Jag plockade ut den gamla Sakon och några av 222rem bulorna åkte ner I bröstfickan. Vid skymning gäller det.
"Det är ingen dålig sak, att fira ett enkelt liv"
J.R.R Tolkien
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2814
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: Lite skoj... en liten lek tävling och kan vi nå 1000 inlägg innan 2023 :o) ...... Spinn vidare på föregående inlägg.

Inlägg av Marie »

Jag smiter ut strax före skymningen och slug som en räv jag är, så smiter jag tyst förbi Dalatorpet och kniper bytet bara minuter före. :twisted: moahaha
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Användarens profilbild
Daltorpet
Inlägg: 813
Blev medlem: 06 maj 2019 01:40

Re: Lite skoj... en liten lek tävling och kan vi nå 1000 inlägg innan 2023 :o) ...... Spinn vidare på föregående inlägg.

Inlägg av Daltorpet »

Väl framme vid gläntan där jag förväntat mig hitta en något sargad mans överkropp hittar jag bara ett blodigt släpspår som leder djupare in i skogen. Stanken av as är outhärdlig men ändå lockar det mig extremt att följa spåren.. Klockan är nästan midnatt slagen men ändå är det svinvarmt. Jag bestämmer mig ändå för att följa spåren. Natten är mörk och skräcken är djup när jag plötsligt hör ljudet från en bas och musik, nästan som att en riktig partybil stod mitt i skogen.

Ljudet kommer från en liten öppning i marken längre fram, nästan som ett rävgryt. När jag står där och funderar på min nästa move så hör jag att Markoolios låt vilse i skogen kommer igång. Helvete vad irriterande, jag petar i en bula.
"Det är ingen dålig sak, att fira ett enkelt liv"
J.R.R Tolkien
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2814
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: Lite skoj... en liten lek tävling och kan vi nå 1000 inlägg innan 2023 :o) ...... Spinn vidare på föregående inlägg.

Inlägg av Marie »

När jag långsamt smyger fram och Markoolios låt blir starkare o starkare, men jag ser inget...... plötsligt vaknar jag av att det är klockradion som spelar Vilse i skogen och det är dax att gå upp och åka till jobbet... Vilken jädra dröm... :lol:
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Skriv svar

Återgå till "Ljugarbänken"