Men ni två kanske skulle bli kompisar.

eller förresten.. världen kanske inte klarar två likasinnade i samma svär.

Edit:
Kass association as filmen Timecop där två personer inte kan ockupera samma plats.

Då flöt det på utan att Murphy var och assistera dig asså.lupl skrev: 03 sep 2022 10:15 Kanske inte roligt.. men lite glad vart jag när jag bytt vevhusventilationslangen på v70’n på 20 minuter. (årsmodell 06).
ja, helt otroligt, men.. en mental förberedelse på nästan 2 veckor…
mmmmm... det är därför jag enbart lämnar in för saker som är fysiskt för tunga för mig eller att det är så jädra tråkigt,bäigt,skitigt,bökigt så det är värt straffkostnaden.lupl skrev: 03 sep 2022 17:27ja, helt otroligt, men.. en mental förberedelse på nästan 2 veckor…
Samt ett egenhändigt tillverkat specialverktyg.
Volvo behöver 5 timmar för denna operation… Priset kan du räkna ut…
Japp... Jag är kompis med Murphy, så han är snäll..... nee-vänta-nu... det är en annan Murphy jag är kompis med.lupl skrev: 03 sep 2022 17:29 Murphy står alltid o hänger över axeln för att assistera så mycket det går…
Blicken framåt och….
Hahaha… ja så kan det vara…Marie skrev: 03 sep 2022 17:38Japp... Jag är kompis med Murphy, så han är snäll..... nee-vänta-nu... det är en annan Murphy jag är kompis med.lupl skrev: 03 sep 2022 17:29 Murphy står alltid o hänger över axeln för att assistera så mycket det går…
Blicken framåt och….![]()
Det komiska är att jag har en ytligt bekant i USA som heter Murphy i efternamn.![]()
mer är garanterat.lupl skrev: 03 sep 2022 17:45Hahaha… ja så kan det vara…Marie skrev: 03 sep 2022 17:38Japp... Jag är kompis med Murphy, så han är snäll..... nee-vänta-nu... det är en annan Murphy jag är kompis med.lupl skrev: 03 sep 2022 17:29 Murphy står alltid o hänger över axeln för att assistera så mycket det går…
Blicken framåt och….![]()
Det komiska är att jag har en ytligt bekant i USA som heter Murphy i efternamn.![]()
Han har nog fått äta upp hans namn många gånger från omgivningen…