Folkökningen måste bromsas snarast
Re: Folkökningen måste bromsas snarast
Instämmer helt med Ursus, jag kunde verkligen inte ha sagt det bättre själv!
Слава Україні!
In Cthulhu We Trust: All Others Will Pay.
But who's that stranger in the dark? His vesture is dabbled in blood his masque shows scarlet signs of pest masque of the red death. Darkness and decay, and the red death holds dominion over all
But who's that stranger in the dark? His vesture is dabbled in blood his masque shows scarlet signs of pest masque of the red death. Darkness and decay, and the red death holds dominion over all
-
Bara ta bort bistånden så dör stor del av. Avveckla läkare utan gränser, sluta köpa in olja och sluta överlag med liberal import. Går också att skicka tillbaka mkt folk från västvärlden. Ta bort rsjukvård och rättigheter från barnlösa. De är inget för framtiden utan bara belastning. Förmodligen barnlösa pga dåliga gener.
Gamla tas hand om släkt och inte samhället.
Gamla tas hand om släkt och inte samhället.
Istället för att straffa barnlösa och de som behöver sjukvårdPentti.linkola skrev: 04 feb 2024 18:14 Bara ta bort bistånden så dör stor del av. Avveckla läkare utan gränser, sluta köpa in olja och sluta överlag med liberal import. Går också att skicka tillbaka mkt folk från västvärlden. Ta bort rsjukvård och rättigheter från barnlösa. De är inget för framtiden utan bara belastning. Förmodligen barnlösa pga dåliga gener.
Inför dödsstraff för brott som ger mer än 2år fängelse.
Sterilisera alla med mentala problem
-
Bara barnlösa vill lägga över d på andra
De med straff säger varför straffa oss varför inte barnlösa som inte ens tar ansvar för andra än sig själva?.
De med straff säger varför straffa oss varför inte barnlösa som inte ens tar ansvar för andra än sig själva?.
Så för att jag valde att inte skaffa barn, för att samhället går åt helvete, så ska jag berövas från alla rättigheter?Pentti.linkola skrev: 04 feb 2024 18:22 Bara barnlösa vill lägga över d på andra
Jag borde för fan få medalj för att jag tar ett bra ansvar och prisas med mer rättigheter och belöningar
Så dödsstraff för alla som begår brott som ger 2års fängelse..
Sterilisera de med mentala problem som diagnoser som är ärftliga, så gynnas samhället.. och prisa de som hjälper till att se till att barnafödandet går ner.
Jag vet inte om detdär var seriöst eller om du bara vill skapa debatt, men du kör med exakt samma typ av argument som "ta bort alla pensioner för folk som har barn då barnen skall försörja skiten på nåder när de blir gamla och improduktiva, sedan kan vi skicka skiten till ättestupan så är vi av med dem."
Слава Україні!
-
Nej du borde inte ha rösträtt då du förmodligen röstar för din egen vinnings skulle och inte för framtiden. Du använder resurser som kunde gått till väl för framtiden istället för din egoism. Alla som är en belastning för framtiden är just en belastning. Du konsumerar för dig själv och inte de som ska vara framtiden.Marie skrev: 04 feb 2024 18:31Så för att jag valde att inte skaffa barn, för att samhället går åt helvete, så ska jag berövas från alla rättigheter?Pentti.linkola skrev: 04 feb 2024 18:22 Bara barnlösa vill lägga över d på andra
Jag borde för fan få medalj för att jag tar ett bra ansvar och prisas med mer rättigheter och belöningar
Sterilisera de med mentala problem som diagnoser som är ärftliga, så gynnas samhället.. och prisa de som hjälper till att se till att barnafödandet går ner.
-
Nej ingen ättestupan. Men inte heller du ska försörja en barnlös belastning för din gamla egoistiska generation bestämt så.rödluvan skrev: 04 feb 2024 20:22Jag vet inte om detdär var seriöst eller om du bara vill skapa debatt, men du kör med exakt samma typ av argument som "ta bort alla pensioner för folk som har barn då barnen skall försörja skiten på nåder när de blir gamla och improduktiva, sedan kan vi skicka skiten till ättestupan så är vi av med dem."
-
Absolut inte den produktiva liberalism i åtanke. Tvärtom.Pentti.linkola skrev: 04 feb 2024 21:39Nej du borde inte ha rösträtt då du förmodligen röstar för din egen vinnings skulle och inte för framtiden. Du använder resurser som kunde gått till väl för framtiden istället för din egoism. Alla som är en belastning för framtiden är just en belastning. Du konsumerar för dig själv och inte de som ska vara framtiden.Marie skrev: 04 feb 2024 18:31Så för att jag valde att inte skaffa barn, för att samhället går åt helvete, så ska jag berövas från alla rättigheter?Pentti.linkola skrev: 04 feb 2024 18:22 Bara barnlösa vill lägga över d på andra
Varför skulle en person utan barn vara mindre produktiv än en person med barn? Verkligheten visar att det ofta är tvärtom att det är de som inte har barn som är de mest produktiva, dvs de som bidrar till att bygga upp en hållbar försörjningsbas för DINA barn. Om man skulle bryta sönder vår nuvarande sociala struktur till delar som på gammalt vis kontrolleras av enskilda små grupper, tex släkten/ stammar/etc så är vi tillbaka på ruta ett där man riskerar svält vid missväxt, dina barn blir ställda utan försörjning och hamnar hos någon okänd på nåder om någonting händer dig innan de kan börja odla själva, osv...
Слава Україні!