Jag fattar inte vad det är för troll ni pratar om. Vet bara om janette som var inne, tror inte att profilbilden var personen bakom tangentbordet.
Så de nya trollen ni pratar om kan ni ge nåt exempel ur nån tråd så jag vet vad ni pratar om?
Varning för troll!!!
Re: Varning för troll!!!
Jag är ett troll minst två gånger i veckan vintertid och upp till 7gånger i veckan varma sommardagar.
För varje gång jag tittar i spegeln efter jag tvättat håret o torkat med badlakanet så ser jag ut som ett rufsigt troll.
Skämt o sido... Det går inte visa exempel på äkta trollinlägg här inne, då inga sådana ligger kvar av de få som existerat sedan forumstart.
Detta forumet är ingen lockande plattform... Närmast är väl hemliga agenttråden, men det är inte trolleri utan yreri Inne på flashback finns määäängder av exempel... Läs trådarna om Östersjön, Gotland o drönarflygningarna.
För varje gång jag tittar i spegeln efter jag tvättat håret o torkat med badlakanet så ser jag ut som ett rufsigt troll.
Skämt o sido... Det går inte visa exempel på äkta trollinlägg här inne, då inga sådana ligger kvar av de få som existerat sedan forumstart.
Detta forumet är ingen lockande plattform... Närmast är väl hemliga agenttråden, men det är inte trolleri utan yreri Inne på flashback finns määäängder av exempel... Läs trådarna om Östersjön, Gotland o drönarflygningarna.
Vad vill trollen? ...förutom att förstöra ett för övrigt gemytligt forum?
“That rifle on the wall of the labourer's cottage or working class flat is the symbol of democracy. It is our job to see that it stays there.”
-George Orwell
-George Orwell
Jag hittar inte några troll heller, är det trådarna där man ifrågasätter sannolikheterna för olika scenarion?
- Timmerstugan
Om du inte ser några troll runt bordet ... så är du ett. Ett trolskt svar.
- Bilagor
-
- Screenshot 2022-02-09 at 20.47.52.jpg (123.52 KiB) Visad 869 gånger
-
Vad det än nu så har jag inte ens sett det, spamlänkar och skit åker ut omedelbart här om det dyker upp, men tycker att det har varit förskonat även från detta nu det sista året. Sedan att det finns människor som bara är udda härinne stör mig inte, det hör väl liksom till sakens natur att vi ha hela spektrumet av människor härinne, det är bra tycker jag!
Слава Україні!
In Cthulhu We Trust: All Others Will Pay.
But who's that stranger in the dark? His vesture is dabbled in blood his masque shows scarlet signs of pest masque of the red death. Darkness and decay, and the red death holds dominion over all
In Cthulhu We Trust: All Others Will Pay.
But who's that stranger in the dark? His vesture is dabbled in blood his masque shows scarlet signs of pest masque of the red death. Darkness and decay, and the red death holds dominion over all
Var lite trött när jag läste. såg inte att det var 2022