bump
tråd om usa trumph pågår därinne
sandlådan
Re: sandlådan
kiss, keep it simple stupid
If you listen to fools, the mob rules
och vad ska en tråd om trump innefatta för diskussion egentligen? det finns inget att diskutera. mannen är en psykopat och har ett entourage av psykopater som vill förvandla USA till en maffiastat.
nu senast anklagar han Ukraina för att ha startat kriget : https://www.nbcnews.com/politics/donald ... rcna192710
om någon i sandlådan stöttar trump, relativiserar eller slätar över så ska ni fan i mig skämmas. men det kommer inte hända. hjärntvätten från Rogan, Jordan Peterson och alla andra dårar är väl fullständig.
jag drar härifrån. när extremhögern nu andas morgonluft tänker jag hålla långt avstånd. hoppas underrättelsetjänsten har stenkoll på forumet
nu senast anklagar han Ukraina för att ha startat kriget : https://www.nbcnews.com/politics/donald ... rcna192710
om någon i sandlådan stöttar trump, relativiserar eller slätar över så ska ni fan i mig skämmas. men det kommer inte hända. hjärntvätten från Rogan, Jordan Peterson och alla andra dårar är väl fullständig.
jag drar härifrån. när extremhögern nu andas morgonluft tänker jag hålla långt avstånd. hoppas underrättelsetjänsten har stenkoll på forumet
Jag anser trumph är en idiot
En del vill inte / orkar inte med politik, så sandlådan skapades så dom slipper se det, det mesta om trumph i trumphtråden är notiser över vad som händer, så man har en chans att komma ihåg vad dom velat göra
Jag är inte höger eller vänster, jag är tekniker, som föraktar politik för politikens skull
En del vill inte / orkar inte med politik, så sandlådan skapades så dom slipper se det, det mesta om trumph i trumphtråden är notiser över vad som händer, så man har en chans att komma ihåg vad dom velat göra
Jag är inte höger eller vänster, jag är tekniker, som föraktar politik för politikens skull
- somvanligt
Vad är det med dig? Du har nog blandat ihop rösterna.TedBear skrev: 19 feb 2025 09:26 och vad ska en tråd om trump innefatta för diskussion egentligen? det finns inget att diskutera. mannen är en psykopat och har ett entourage av psykopater som vill förvandla USA till en maffiastat.
Stör mig inte, jag är redan störd
Allt som är brunt är inte fullkorn.
Hur kan du säga att du älskar mig trots mina brister, när jag inte har några?
Vissa människor borde ta en lång promenad, på en kort brygga.

Allt som är brunt är inte fullkorn.
Hur kan du säga att du älskar mig trots mina brister, när jag inte har några?
Vissa människor borde ta en lång promenad, på en kort brygga.

bump
sandlådan är för politiskt motiverade trådar i forumets inriktning
sandlådan är för politiskt motiverade trådar i forumets inriktning