Holy shit... spännande tråd!somvanligt skrev: 20 mar 2025 17:03OtippatJag tror aldrig jag hört någon yngre säga "helvete morsan/farsan nu måste vi preppa för det ser tufft ut framöver!"
Var ett tag sedan jag var här.
Ehhm, ska alla här vara vänner efter ev; SHTF?
Kanske går bättre då?

Tonen lockar kanske inte nya användare!
Jag får nog fan citera grabben igen:
Chilla! ...eeeler inte!
Skitdålig stämning, får nog säga att jag saknar gamla SS innan det blev skit på just det här viset.
Vem förstörde det och i vilket syfte, vi tror vi vet men... ett av sveriges största survivalistforum gick i graven på kort tid, är vi säkra på att det berodde på Svenskar? Användare som plötsligt blev moderatorer?
Jag vet vilken grupp jag skulle rikta in mig på om jag ville handikappa ett lands civila kunskapsbas när det gäller beredskap...
Dela med varann i forum, helt andra forum, oavsett meningsskiljaktigheter eller kunskapsnivå.
Det här flyger inte, det här är en LITEN klubb för inbördes käbbel och beundran, inte ett community som bjuder in som SS varit innan skitstormen där!
Den här lilla klubben bjuder Inte in utan är en klubb för inbördes beundran med några få aktiva användare och bråk om ovidkommande som hindrar alla här att starta något som betyder något.
Samt ringar in dem med kunskap värda att hålla koll på för utomstående!
Gissa vilken!
Infållade i ett litet forum, vi lär sedan länge vara välkända, härifrån går det inte att dela eller hålla sig gömd på nätet för de flesta aktörer!
Här kan vi varken skydda eller försvara oss.
Alla som var på SS innan, idioter (???) förstörde stället, vet skillnaden.
Så chilla fan inte! Kanske är det här fel plats!
Vem driver forumet?
Vi har ett forum i "stall mode" som inte driver något vidare i verkliga livet, varför?
SS drev det tills det dog.
Varför? Moderatorer, vilka var de?
Det här är inte vårt forum!!!
//Hej