Blev en livstidsprenumeration med engångsbetalning på en molnlargingstjänst. 500 GB hela livet för 1300 kr.
Sen får man se om det är mitt liv eller företagets liv som avses...
Black Friday - Need, bra tillfälle, eller Greed?
Re: Black Friday - Need, bra tillfälle, eller Greed?
Collapse now, and avoid the rush!
Eller menar dom livstiden på "ditt" lilla moln.maskros skrev: 29 nov 2021 19:05 Blev en livstidsprenumeration med engångsbetalning på en molnlargingstjänst. 500 GB hela livet för 1300 kr.
Sen får man se om det är mitt liv eller företagets liv som avses...
Moln har ju en tendens att lösa upp sig. Efter regn kommer sol.. men mindre bra om man vill ha kvar sitt moln
In the war between Russia and Ukraine, USA was the first to surrender
Justja, glömde ju skriva i denna tråd.
Hittade en billig tarp på XXL, 3x3 meter. Ville ha den mest för att testa kvadratisk tarp, har alltid haft rektangulära hittills. Med undantag för någon zeltbahn eller annat. Hur bra den sedan håller mot väta återstår att se.
Hittade en billig tarp på XXL, 3x3 meter. Ville ha den mest för att testa kvadratisk tarp, har alltid haft rektangulära hittills. Med undantag för någon zeltbahn eller annat. Hur bra den sedan håller mot väta återstår att se.
Dags för årets upplaga som officiellt har datumet 25e Nov men som mer eller mindre redan startat.
Tips om årets ”fynd” om det nu skulle förekomma
Tips om årets ”fynd” om det nu skulle förekomma

In the war between Russia and Ukraine, USA was the first to surrender
för att det ska bli fynd så kräver det nog att man vet vad man vill ha, vad det brukar kosta och kolla runt
det jag tycker är att det kommer en ganska många försök att få folk att köpa
singels day och frammåt till efter juj
dock, dom verkar riktigt aggresiva i sin marknadsföring nu
mycket mail, mycket reklam och även sms
för min del är jag halvvägs in i lyxfällan för tillfället och kommer inte köpa mer än makaroner till s åtminstånde februarilönen har trillat in
förutom saker jag redan beställt och någon liten sak till, ev någon dunk diesel till
det jag tycker är att det kommer en ganska många försök att få folk att köpa
singels day och frammåt till efter juj
dock, dom verkar riktigt aggresiva i sin marknadsföring nu
mycket mail, mycket reklam och även sms
för min del är jag halvvägs in i lyxfällan för tillfället och kommer inte köpa mer än makaroner till s åtminstånde februarilönen har trillat in
förutom saker jag redan beställt och någon liten sak till, ev någon dunk diesel till
kiss, keep it simple stupid
If you listen to fools, the mob rules
If you listen to fools, the mob rules
Greed säger jag, men jag har ändå investerat i nya vitvaror då de gamla passade på att ge upp nu.... 

- deadrabbit
greed igen.
just nu extra hög belastning på swish tydligen! säger min app
just nu extra hög belastning på swish tydligen! säger min app
3-3-3 Radio Plan
Greed absolut
Blev ändå ett par saker.
//Tank
Blev ändå ett par saker.
//Tank
Murphy orkar inte bry sig om den som är väl förberedd, det finns lättare offer...
Hade inte tänkt köpa något alls men bunkrade ändå litet stapelvaror på Apotea.se.
What the government wants is control, what the corporate world wants is money, what both of them want is power and what neither of them care about is you.
Det blev en Silva Otus 3 pannlampa från Jula då min kinesium-lampa packat ihop.
Sen blir det väl lite frystorkat från xxl då de faktist har helt ok priser just nu.
Sen blir det väl lite frystorkat från xxl då de faktist har helt ok priser just nu.