Jeg har et BOL som også er en bondegård. Den ligger mer sentralt til enn der jeg bor, i avstand fra bysenteret, men det er en gård og den ligger på en øy. Eieren av gården er en barndomsvenn og det samme er en av de andre som bor på gården. Eieren har vært interessert i min prepping og sagt at han håper jeg kommer til han om noe skjer.
Sitat» Hvor drar folk når de er sultende? Til bonden. Håper du kan hjelpe til å holde de unna»
Han driver med hester og sist jeg var hos ham, så viste han meg hva han har prepped med de siste årene. Han har kjøpt inn alt som skal til for å drive en gård bare med hester

Snakk om å ta prepping til et høyt nivå.
Ditt drar vi og de samarbeider vi med. Hvem som får være med er vel det kjente prepper dilemmaet, hvem skal velges ut for å være med? Størrelsen på gruppen tror jeg ut fra arbeidsmengde (inkl vakthold ++) kommer til å kreve minst 40-50 pers. Tror vi til sammen er 15-20 pers i nær familie. Minimum 25 stk, flere felles bekjente som kan trenges. Det vil bli vanskelig å velge, men tror det vil gå greit.