Säker bajsning i brunt läge

Allt som inte platsar i andra kategorier av utrustning
Användarens profilbild
Kardinal

Re: Säker bajsning i brunt läge

Inlägg av Kardinal »

Fyndighet står inte i motsats till seriositet. Man kan skriva underhållande även om seriösa ämnen.
Slava Ukraini!
Oscar Sparv

Inlägg av Oscar Sparv »

Så det seriösa tipset är att alltid ha munnen full av vatten under tiden du bajsar och att förbruka 2 plasthandskar varje gång man går på toaletten.... ok, ja alla har inte förmågan att vara realistiska.
Tank

Inlägg av Tank »

Oscar Sparv skrev: 27 nov 2024 00:47 Så det seriösa tipset är att alltid ha munnen full av vatten under tiden du bajsar och att förbruka 2 plasthandskar varje gång man går på toaletten.... ok, ja alla har inte förmågan att vara realistiska.
Det var ett praktiskt exempel på hur man kan göra.
Om det inte passar är det lätt att bara strunta i det?

//Tank
Murphy orkar inte bry sig om den som är väl förberedd, det finns lättare offer...
EN brun böna

Inlägg av EN brun böna »

Oscar Sparv skrev: 26 nov 2024 13:27 Hade varit roligare att få igång en seriös diskussion med lösningar men det kanske är så mycket "det beror på" att det är svårt.
Visst var det ett roligt inlägg men satiren kanske inte var tillräckligt tydlig för att alla skall förstå att det var humor och inte ett seriöst tips.
Nog var den här tråden seriös tills du började hacka. Dubbla handskar är smart då det inte finns vatten i kranen och allt vatten man lyckas samla ska sparas. Och det kan spridas sjukdomar som det inte finns läkare eller sjukvård som kan ta hand om pga olika omständigheter.

Har du läst John Seymores böcker? Han förklarar det mesta med en gnutta humor. Det blir roligt och underhållande och inte tungt och tråkigt utan man vill fortsätta att läsa. Ta tex hans beskrivning på hur man destillerar öl till wiskey och vad man kan göra om det är förbjudet där man bor och lagen är i antågande.
Användarens profilbild
Björngrillarn

Inlägg av Björngrillarn »

Oscar Sparv skrev: 27 nov 2024 00:47 Så det seriösa tipset är att alltid ha munnen full av vatten under tiden du bajsar och att förbruka 2 plasthandskar varje gång man går på toaletten.... ok, ja alla har inte förmågan att vara realistiska.
Admin har tagit bort olämplig kommentar.

Om två par handskar per bajsning vid lägenhetsöverlevnad eller den hemska tanken på att faktiskt behöva andas genom näsan istället för munnen rubbar dina cirklar så hemskt mycket så är det bara att ge upp prepping och lägga dig ned och dö vid en händelse. Ingen förlust för världen, dock :mrgreen: :up:

Kom gärna tillbaka och snacka överlevnad med mig efter några tusen timmar vildmarksliv, lilla gubben - då börjar vi vara på samma nivå :lol:
"I wish I had argued more on the internet", said nobody ever on their deathbed.
Användarens profilbild
Björngrillarn

Får väl göra en video där jag grafiskt bajsar i sagda anordning eller i bushen med vatten i munnen så att alla små svenneautister ser att det faktiskt är möjligt. Men det är klart - jag är ju fit och smidig, bajsar med lätthet på grund av min goda diet, och är inte en mouthbreather, så det passar ju tyvärr inte 90% av tjockissvennarna och deras tacointag :lol: Så grabben har väl en poäng :D :up:
Användarens profilbild
maskros

Inlägg av maskros »

Man skulle kunna säga att Oskar Sparv skitit i det blå skåpet. :lol:
Collapse now, and avoid the rush!
Användarens profilbild
Björngrillarn

maskros skrev: 27 nov 2024 10:40 Man skulle kunna säga att Oskar Sparv skitit i det blå skåpet. :lol:
Åt helvete med alla patetiska lurkers som inte bidrar med ett konkret jävla jota men har en massa att säga om oss som faktiskt producerar information eller försöker vara hjälpsamma.
bunk, Timmerstugan, Strångsjö, Katastrofprediktor, och nu lilla Oscar Sparv - alla är likadana förlorare som bara måste ha något meningslöst att säga för att känna sig relevanta.

Reddit är dock värre. Det spelar ingen roll hur väl underbyggt ett inlägg är; inte ens om man länkar till ett dussin referentgranskade vetenskapliga artiklar för att stärka bevisning - man kan ge sig fan på att ett gäng neckbeards bara måste komma in och besserwissra från mammas källare som de lämnar fem minuter i veckan.

Ibland undrar jag varför jag ens ids ödsla min sköra tid på jorden med att bidra på diverse forum. Man hoppas ju att det kommer till nytta eller åtminstone inspirerar någon, men jag vet inte längre. Någon har alltid något tjafsigt att säga, och då måste man spendera ännu fler minuter (som sedan blir timmar) på att argumentera med någon autistisk jävla pajas som bara inte kan hålla käften.
Användarens profilbild
xsive

Inlägg av xsive »

Vi kan hålla en bättre nivå på diskussionen än detta Björngrillarn… Hugg inte på allt.
Kasta negativa epitet om andra vinner du varken en diskussion eller respekt på
In the war between Russia and Ukraine, USA was the first to surrender
Användarens profilbild
maskros

Inlägg av maskros »

Björngrillarn skrev: 27 nov 2024 10:56 Ibland undrar jag varför jag ens ids ödsla min sköra tid på jorden med att bidra på diverse forum. Man hoppas ju att det kommer till nytta eller åtminstone inspirerar någon, men jag vet inte längre.
Hälsan tiger still. Sett till hur jag tänker och vad jag hört av ett fåtal andra så är dina inlägg uppskattade. Du kan alltså inte jämföra mängden hurra med mängden dåligt och mäta vilken nytta du gör efter den kvoten.

Som sagt förut så lär jag mig varje gång jag läser dina inlägg och förstås av många andras också. Det är bara ibland jag utbrister i lovord men jag uppskattar inläggen mycket oftare än vad som syns.
Collapse now, and avoid the rush!
Skriv svar

Återgå till "Övrig utrustning"