Vet inte vad du syftar på men det har jag råkat ut för massor av tidigare år.
Det börjar knaka i leveransleden nu
Re: Det börjar knaka i leveransleden nu
Collapse now, and avoid the rush!
Börjar se bättre ut på Coop. TIll och med Axas havregryn som har lyst med frånvaro i månader är åter i lager. Nyponsoppa fortfarande slut. Börjar få abstinensbesvär.
Något som fortsatt gör mig bekymrad är avsaknaden av masker typ FFP3 på järnhandel samt handsprit överallt. Borde inte inhemsk produktion av sådant vara igång snart? Masker exvis; det är ju bara tyg, lite plast och lite gummi. Märkligt.
Något som fortsatt gör mig bekymrad är avsaknaden av masker typ FFP3 på järnhandel samt handsprit överallt. Borde inte inhemsk produktion av sådant vara igång snart? Masker exvis; det är ju bara tyg, lite plast och lite gummi. Märkligt.
-
Handsprit finns det gott om ute på arbetsplatserna, fanns exempelvis på Bauhaus.Ursus skrev: 25 apr 2020 07:46 Börjar se bättre ut på Coop. TIll och med Axas havregryn som har lyst med frånvaro i månader är åter i lager. Nyponsoppa fortfarande slut. Börjar få abstinensbesvär.
”It is not the evil itself which is horrifying about our times - it is the way we not only tolerate evil, but have made a cult of positively worshiping weakness, depravity, rottenness and evil itself”. George Lincoln Rockwell
Nja det du kan köpa på Bauhaus är alkoholfri handdesinfektion. (Jag är tveksam)Dancecommander skrev: 25 apr 2020 11:40 Handsprit finns det gott om ute på arbetsplatserna, fanns exempelvis på Bauhaus.
Handsprit är fortfarande en bristvara. Finns att köpa handsprit men till ca 3-5ggr pris före Corona
In the war between Russia and Ukraine, USA was the first to surrender
-
Vad är normalpriset`? här går att köpa vissa förpackningar i alla fall. Men hur ligger de i pris? https://www.taur.se/se/produkter/virust ... k5JTdEJTdE
-
Måhända, jag läste inte innehållsförteckningen. Absolut är priset högre nu än tidigare, men det var tillgången på det som togs upp.xsive skrev: 25 apr 2020 12:58Nja det du kan köpa på Bauhaus är alkoholfri handdesinfektion. (Jag är tveksam)Dancecommander skrev: 25 apr 2020 11:40 Handsprit finns det gott om ute på arbetsplatserna, fanns exempelvis på Bauhaus.
Handsprit är fortfarande en bristvara. Finns att köpa handsprit men till ca 3-5ggr pris före Corona
”It is not the evil itself which is horrifying about our times - it is the way we not only tolerate evil, but have made a cult of positively worshiping weakness, depravity, rottenness and evil itself”. George Lincoln Rockwell
Gula ärtor finns i min lokala butik igen.
Det har varit slut riktigt länge, men nu har de dykt upp igen.
Det har varit slut riktigt länge, men nu har de dykt upp igen.
I intend to live forever, or die trying to
- Aftersearch
Jäst tar fortfarande slut nästan direkt när det kommer in hos oss.
Vem vet...
Ryssland slutar exportera vete
Russia Halts Wheat Exports, Deepening Fears of Global Food Shortages
https://time.com/5827804/russia-wheat-food-shortage/
Russia Halts Wheat Exports, Deepening Fears of Global Food Shortages
https://time.com/5827804/russia-wheat-food-shortage/
”There is always more than one cockroach in the kitchen” - David Rosenberg
“The best way to predict your future is to create it.” - Dan Miller.
“The best way to predict your future is to create it.” - Dan Miller.
Såg en handskriven skylt vid en butik som sålde handsprit för 300:- liternDancecommander skrev: 25 apr 2020 14:18 Måhända, jag läste inte innehållsförteckningen. Absolut är priset högre nu än tidigare, men det var tillgången på det som togs upp.