2022, din höjda beredskap
Re: 2022, din höjda beredskap
köpte en del täckmaterial till odling som svart fiberduk, så man slipper en del rensande
kiss, keep it simple stupid
If you listen to fools, the mob rules
If you listen to fools, the mob rules
Sett över bränsle och vattenförsörjningen. Renoverat två bränsledunkar och fullt upp med mer blankdiesel (lagringstid ca tre år). Sett över mina möjligheter att lagra regnvatten för trädgårdsbevattning och även att kunna spola toan vid eventuellt strömavbrott. Har trekammarbrunn så det är bara att använda den tills det är fullt i brunnen vilket ju tar några månader. Utökat antalet IBC-tankar ytterligare och kopplat ihop dem. Har länge funderat på ett elverk men ännu inte kommit till skott, nu är de flesta slutsålda
Fyllt på med ammo när det funnits på lager hos XXL.

Fyllt på med ammo när det funnits på lager hos XXL.
-
Börjat bygga upp ett lager av starkare drycker.
- Timmerstugan
Köpt merinoullströjor. När
har du inte tid att tvätta, med merino behöver du inte.
De kan inte lukta illa. 

Varit ute i bushen, det var kallare än vad jag trodde. Testade prylar, blandat resultat.
слава україні - на хуй путін!
eh, va? aldrig tvätta merinoull?Timmerstugan skrev: 14 apr 2022 22:20 Köpt merinoullströjor. Närhar du inte tid att tvätta, med merino behöver du inte.
De kan inte lukta illa.
![]()

- somvanligt
Vad testade du?Skymning skrev: 18 apr 2022 21:02 Varit ute i bushen, det var kallare än vad jag trodde. Testade prylar, blandat resultat.
Stör mig inte, jag är redan störd
Allt som är brunt är inte fullkorn.
Hur kan du säga att du älskar mig trots mina brister, när jag inte har några?
Vissa människor borde ta en lång promenad, på en kort brygga.

Allt som är brunt är inte fullkorn.
Hur kan du säga att du älskar mig trots mina brister, när jag inte har några?
Vissa människor borde ta en lång promenad, på en kort brygga.

Nya kläder och Hilleberg Akto. Kort recension på Akto: Bra med 4 säsongstält, men känner att den var för liten. Som tur var så lånade jag innan jag köpte.somvanligt skrev: 18 apr 2022 22:08Vad testade du?Skymning skrev: 18 apr 2022 21:02 Varit ute i bushen, det var kallare än vad jag trodde. Testade prylar, blandat resultat.
слава україні - на хуй путін!
Ang Akto: för lågt i tak?Skymning skrev: 19 apr 2022 20:58Nya kläder och Hilleberg Akto. Kort recension på Akto: Bra med 4 säsongstält, men känner att den var för liten. Som tur var så lånade jag innan jag köpte.somvanligt skrev: 18 apr 2022 22:08Vad testade du?Skymning skrev: 18 apr 2022 21:02 Varit ute i bushen, det var kallare än vad jag trodde. Testade prylar, blandat resultat.

//Tank
Murphy orkar inte bry sig om den som är väl förberedd, det finns lättare offer...