Visst är det, och man märker snabbt vem man kan tramsa med och inte. Jag tar livet som det kommer och tar allt från den ljusa sidan och lite vardagstrams mår både man själv och omgivningen bra av, blir det skarpt läge däremot vet man iallafall var man har varann för kan man skoja och tramsa så finns det alltid en botten till och det gäller både människor och djur. Jag har tagit ut svängarna rejält med dom fyrfota vännerna och dom hänger snabbt med på vilka galenskaper som helst men tvärnitar om nåt skulle hända. Jag har blivit tuggad på av både hundar och hästar, fälld av en polishund som sen satte tänderna över min nacke och "sa" "hah, jag fick dig" men allt var bara på skoj. "Stångad och jagad" har jag blivit av både kor och tjurar och gett tillbaks med samma mynt för allt har bara varit ett spel för gallerierna,,,,och för att man kan, liksom.Marie skrev: 03 apr 2021 19:44Det är kul att skoja loss ibland såhär på nätet.![]()
Det ska bli vääääldigt intressant o se om jag får svar från trådskaparen på min sista seriösa fråga till honom...

Är man glad och öppen utan en "agenda" så känner både människor och djur det, och vänlighet kostar ingenting men betyder så mycket i vårat numera kyliga samhällsklimat.