Jo fan, det var tider det. Allt i jättestorlek, centrerat, alla tillgängliga fonter och rena flipperspelet i blinkande. Allt på en sida så man fick scrolla i 10 minuter för att nå botten.Marie skrev: 06 apr 2021 16:56Protect skrev: 06 apr 2021 08:10 Apropå färger, ni minns väl när varenda fjortis skulle ha en egen hemsida i internets forntid? Vilka färger som helst gällde i en salig blandning, läsbarheten sket man bara i, huvudsaken att hemsidan stack ut och nog fan stack dom ut allt. Vissa kunde få den mest härdade att sitta och hyperventilera i ett epilepsianfall.![]()
Det låter som att det var min hemsida du besökte i mitten av 90talet då. *hahahaha*![]()
![]()
![]()
![]()
På startsidan hade jag något rymdgrejs skript, så när man flytta musen över bakgrunden så ändrades riktningen man flög i mellan stjärnorna.... och gissa vad det var för färg på texten![]()
LILA
![]()
![]()
Den låg faktiskt uppe tills bara för ett gäng år sedan.. den försvann då när passagen stängde ner alla hemsidor efter en serverkrasch. Jag hade glömt login uppgifterna så jag kunde inte radera sidan när jag vart less på den för 20år sedan.
Passagen ja, hade en sida där med lite skräp. Annars hade jag algonet som ISP och home.se som email. Först försvann home.se och sedan algonet så min web där gick inte att rädda. Min skogslina gick inte fortare än 33,6k och jag eldade upp 5 modem pga åska. Och det var före fjortisarnas tid.