Sex under shtf?

Dom finns där, även efter det blir oroliga tider, men hur ska man hantera dom ?
Scoo
Inlägg: 272
Blev medlem: 06 maj 2019 08:45
Ort: Nånstans nära taigan

Re: Sex under shtf?

Inlägg av Scoo »

Sen är det ju att hoppas att man är i sån ålder eller livssituation att barnalstrandet är förbi och paret har ex. gått in för vasektomi som synnerligen säker preventivmetod. Då är det bara att ge järnet i sänghalmen eller bunkern så mycket man hinner och orkar 8-) :lol:
För mina barns skull
Tomtemor1
Inlägg: 203
Blev medlem: 07 jun 2019 18:40

Re: Sex under shtf?

Inlägg av Tomtemor1 »

EN brun böna skrev: 15 mar 2020 12:56 Sedan finns ju dagen efter piller.
Säkra perioder som talas om här ovan samt ett lager piller om olyckan är framme.
En pillerna verkar endast inom 72 timmer efter samlag, de har ingen effekt alls senare
Användarens profilbild
Charlie**
Inlägg: 1595
Blev medlem: 16 maj 2019 13:21
Ort: I skogen, vid bäcken från fjället

Re: Sex under shtf?

Inlägg av Charlie** »

Jag tycker att den här råden sprider en mycket positiv och härlig energi i dessa orosdagar. Under svåra dagar har människor alltid fördrivit tristessen men älskog. Jag har också en känsla av att när vi en dag ser ljuset ur denna tunnel, så är en hel del nya småpreppers på väg för att berika vårt samhälle och bejaka livet.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
“That rifle on the wall of the labourer's cottage or working class flat is the symbol of democracy. It is our job to see that it stays there.”
-George Orwell
Användarens profilbild
Parabellum
Inlägg: 3170
Blev medlem: 23 apr 2019 21:16

Re: Sex under shtf?

Inlägg av Parabellum »

Charlie** skrev: 15 mar 2020 19:54 Jag tycker att den här råden sprider en mycket positiv och härlig energi i dessa orosdagar. Under svåra dagar har människor alltid fördrivit tristessen men älskog. Jag har också en känsla av att när vi en dag ser ljuset ur denna tunnel, så är en hel del nya småpreppers på väg för att berika vårt samhälle och bejaka livet.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Visst är det så och förhoppningsvis kommer ett helt gäng minipreppers ut till nästa år! :up: :hug:
Du kan lura hela folket ibland, och en del av folket hela tiden, men du kan aldrig lura hela folket hela tiden
COVID-19 överlevande, trots att inga sprutor tagits
Den enda som behövs för att det onda ska triumfera är att goda män inte gör någonting.
Användarens profilbild
entropi
Inlägg: 1479
Blev medlem: 06 maj 2019 05:32

Re: Sex under shtf?

Inlägg av entropi »

Säkra perioder i kombination med "en god brandman rycker ut i tid"? ;)
Survival
Honor
Liberty
EN brun böna
Inlägg: 970
Blev medlem: 05 maj 2019 20:29

Re: Sex under shtf?

Inlägg av EN brun böna »

Frön från vild morot har använts som både ökad fertilitets medel, p-piller eller för abort. Det finns ganska mycket att läsa om om man tittar på det engelska namnet queen anns lace
http://www.carrotmuseum.co.uk/cont.html
doberso
Inlägg: 3
Blev medlem: 26 aug 2020 21:43

Re: Sex under shtf?

Inlägg av doberso »

Var och en av oss här inne är resultatet av att våra förfäder har överlevt tillräckligt länge för att få avkomma.
Användarens profilbild
Skräpmetall
Inlägg: 15
Blev medlem: 23 aug 2020 11:56
Ort: V/B-ästkusten Götheborg

Re: Sex under shtf?

Inlägg av Skräpmetall »

Om jag minns min Graviditet/mensföreläsning rätt så kan även kvinnor med de kortaste menscykler bli gravid vid samlag i dom sista dagarna av mensen. Så man får akta sig att inte dra ut på den "säkra" perioden för länge.
Zombies löser man med en dunk sprit och en AK
Amatör av guds nåde
Ursus

Re: Sex under shtf?

Inlägg av Ursus »

Ser bara en lösning på detta, vi måste återgå till att göra återanvändbara kådisar av djurtarmar som förr i tiden :zombie:

Lite egenkärnat smör som glid och det kan liggas friskt efter TEOTWAWKI :bandit:
Skriv svar

Återgå till "Familj,vänner, folk man känner och pöbeln."