SwedishSurvivalist

Användarens profilbild
Skymning
Inlägg: 488
Blev medlem: 08 maj 2019 14:48

Re: SwedishSurvivalist

Inlägg av Skymning »

Ok, finns det då något sätt att dölja det underforumet och alla poster därifrån, så att sandlådan verkligen sandlådas?
слава україні - на хуй путін!
Användarens profilbild
bastard
Inlägg: 10344
Blev medlem: 25 apr 2019 23:20
Ort: South of Heaven

Re: SwedishSurvivalist

Inlägg av bastard »

sluten grupp som du får be om för att få vara med och se innehållet i

är folk otreviliga där så sparkas dom ur med :lol:
kiss, keep it simple stupid
funderar om inte Thanos hadde rätt ändå
Användarens profilbild
Skymning
Inlägg: 488
Blev medlem: 08 maj 2019 14:48

Re: SwedishSurvivalist

Inlägg av Skymning »

Låter jättebra. Då ska jag se till att söka medlemskap där - NOT! :D

Hoppas ni är snabba på att flytta trådar som passar bättre in i den delen av forumet.
слава україні - на хуй путін!
Användarens profilbild
bastard
Inlägg: 10344
Blev medlem: 25 apr 2019 23:20
Ort: South of Heaven

Re: SwedishSurvivalist

Inlägg av bastard »

går fortare om folk hjälper till och gör en anmälan på dom ;)
kiss, keep it simple stupid
funderar om inte Thanos hadde rätt ändå
Sömnlös
Inlägg: 206
Blev medlem: 01 maj 2019 22:23

Re: SwedishSurvivalist

Inlägg av Sömnlös »

Bra initiativ med en gömd sandlåda :up:
Användarens profilbild
Kardinal
Inlägg: 611
Blev medlem: 20 jun 2019 20:08

Re: SwedishSurvivalist

Inlägg av Kardinal »

Håller med om att tonläget i debatten de senaste åren har polariserats, och nu menar jag inte på nåt annat forum utan rent generellt. Jag tror nog också att det beror just på att många kände en frustration över debattklimatet (2011 var det förbjudet att påstå att invandrare var överrepresenterade, 2015 var asylinvandring en vinst längre fram etc). Saker som vi idag ser som självklarheter var inte det då, men när overton-fönstret förflyttats så tycker då i alla fall jag att det är en helt annan debattklimat; i media, Twitter, forum, Facebook osv. Dessutom finns det nu också ett nytt, framväxande medielandskap med aktörer som vågar belysa dessa frågor, och som gör det utan att bli stämplade, exempelvis Kvartal och Hur Kan Vi?

Men jag håller med om att Preppad.se bör eftersträva en hög debattnivå där bajskastning, "namecalling" och förolämpningar beivras. Oavsett om det är mot folkgrupper, politiska partier eller forumsmedlemmar. Med det sagt, bör det finnas god möjlighet att diskutera samhällsproblem, både de vi ser idag och de vi oroar oss för ska ske i framtiden även om det är kontroversiellt. Förutsatt att man gör sakligt, med goda argument och god ton™.
Slava Ukraini!
Skriv svar

Återgå till "Länkar till prepprelaterade saker"