Släpp fångarna loss det är Covid...

Allmänt prat som inte har en koppling till någon befintlig kategori.
Obstinat

Släpp fångarna loss det är Covid...

Inlägg av Obstinat »

Läste precis om att majoriteten intagna samt en del personal är smittade av Covid på Kalmars fängelse. Tänker osökt på filmen med Lena Nyman o Hasse o Tage :mrgreen: Har det inte varit liknande situationer i både Mellanöstern samt USA där smittan gjort att fångar släppts fria? Eller är det bara skrönor?

Bävar för den dagen dagen när portarna öppnas o avskummet de fåtaliga som får plats får ännu mer fritt spelrum... :-g
Användarens profilbild
Marie

Re: Släpp fångarna loss det är Covid...

Inlägg av Marie »

Obstinat skrev: 05 jan 2021 17:44 Läste precis om att majoriteten intagna samt en del personal är smittade av Covid på Kalmars fängelse. Tänker osökt på filmen med Lena Nyman o Hasse o Tage :mrgreen: Har det inte varit liknande situationer i både Mellanöstern samt USA där smittan gjort att fångar släppts fria? Eller är det bara skrönor?

Bävar för den dagen dagen när portarna öppnas o avskummet de fåtaliga som får plats får ännu mer fritt spelrum... :-g
*hahaha* :lol: när jag läste rubriken så fick jag flashback till andra forumet Swedishsurvivalist, när jag startade tråden att släppa fångarna loss det är vår, då essbe vägra att släppa banningen på en forumsmedlem för att han var sur. :lol: :lol:
Skriv svar

Återgå till "Ljugarbänken"