Oj... Alldeles för många, är nog svaret
Jagar och fiskar, som de flesta norrlandspojkar. Men är inte speciellt bra på någon av dessa aktiviteter, om ni frågar mig. Skytte är jag dock bra på.
Tränar väl en del, företrädesvis kroppsvikt. Löper gärna men inte lika ofta som förut, tack vare återkommande problem i foten. Men promenerar istället, och klagar inte, ganska trevligt det också.
Klättrar, men tämligen amatörmässigt. Kul i alla fall, och skön adrenalinkick av höjden.
Gillar allmänt luffande i skogen."Bushcraft". Allmän överlevnad. Elda och tälja prylar är standard på dessa resor. Försöker sova nån natt i skogen emellanåt också, men blir färre med åren. Man blir bekväm, och har alltid sovit lite dåligt när jag är "borta"
Vill gärna vandra mer i fjällen, men blir inte riktigt av längre. Har inga vandringskamrater längre tack vare vuxenlivets vuxengrejer. Men kanske mer i framtiden.
Läser, läser, läser. Har alldeles för många böcker för mitt eget bästa. Skojar inte. Börjar nog ha åtskilliga hyllmeter med allt från skönlitteratur till DIY, de bidrar nog en hel del till isoleringen i min bostad. Nästa steg är att hitta en bok kring hur man räddar sig själv från en boklavin
Gillar sushi
Fipplar ofta med knopar och knutar. Trevligt tidsfördriv.
Har rökt pipa förut, men tar mig ett bloss då och då. Gott och avslappnande.
Urban Exploration händer emellanåt. Har en liten youtubekanal på ämnet. PM:a för länk om ni är intresserade, ger dock bara ut åt "etablerade" medlemmar som jag litar på.
Fotar/filmar en del, men är inte speciellt bra på det heller. Mest bara på skoj.
Flintknapping, när materialtillgången tillåter. Är helt värdelös, men fascinerande hobby.
Samlar på lite gamla saker också. Inte maniskt, men sånt jag tycker är fint. Lite plåtburkar, gamla bruksknivar, sånt.
Gillar att köra bil. Kanske låter fjantigt, men en söndagstur bara för körandets skull är trevligt. Små roadtrippar här och där.
Spelar ibland. Mest retrogaming. Just nu sitter jag med gamla klassiska DOOM
-
EDIT: Kan lite skamset erkänna att jag gillar att dansa också

Har ändå varit hygglig på det, på den tiden när man frekventerade nattklubbar
Samt spelar ett par instrument också. Musik är en stor del av livet, både att lyssna och skapa.