ARCA space hackade

Nyheter som är relevanta för forumets inriktning
Användarens profilbild
rödluvan

ARCA space hackade

Inlägg av rödluvan »

På tal om den tidigare facebook attacken, det kommer säkert upp i en massa tidningar medan jag skriver här, men
Jag klistrar in videon med Dumitru Popescu så att ni får det från en neutral källa.

https://www.youtube.com/watch?v=bHj4mMJtYzs
Слава Україні!
In Cthulhu We Trust: All Others Will Pay.
But who's that stranger in the dark? His vesture is dabbled in blood his masque shows scarlet signs of pest masque of the red death. Darkness and decay, and the red death holds dominion over all
halo

Re: ARCA space hackade

Inlägg av halo »

rödluvan skrev: 04 nov 2021 13:45 På tal om den tidigare facebook attacken, det kommer säkert upp i en massa tidningar medan jag skriver här, men
Jag klistrar in videon med Dumitru Popescu så att ni får det från en neutral källa.

https://www.youtube.com/watch?v=bHj4mMJtYzs
En snabb googling på herr Popescu ger en handfull träffar som alla handlar om en rumänsk fd. fotbollsspelare & en rumänsk fd. politiker. Vem är Dumitru? Varför är han en neutral källa?
Användarens profilbild
rödluvan

Re: ARCA space hackade

Inlägg av rödluvan »

Sorry för sent svar, jag tog det då det var det första jag råkade läsa om detta när jag hällt upp morgonkaffet och jag tänker mig att man här både är en hyggligt stor och väletablerad grupp och som vad jag vet inte själva har några kopplingar till något av de större företagen som för närvarande tycks dominera ägande i sociala plattformar på internet.
Слава Україні!
In Cthulhu We Trust: All Others Will Pay.
But who's that stranger in the dark? His vesture is dabbled in blood his masque shows scarlet signs of pest masque of the red death. Darkness and decay, and the red death holds dominion over all
Skriv svar

Återgå till "Nyheter"