Nu är demokratin kööörd. :o) hahahahahaha

Nyheter som är relevanta för forumets inriktning
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2815
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Nu är demokratin kööörd. :o) hahahahahaha

Inlägg av Marie »

Den vänsterliberala nätjätten Google kommer sätta upp ett särskilt team för att styra informationsflödet på nätet inför Sveriges riksdagsval i höst. Officiellt påstår företaget att man vill ”motverka desinformation”, uppger TT.
https://nyheter.swebbtv.se/google-redo- ... alet-2022/

Fan folk o deras smartphones google hysteri o facebook asså, :smack:
Sorry ifall jag trampar några på tårna nu. :oops: Men det är sååååå väntat, att jag inte är det minsta lilla förvånad nååågonstans, inte ens i vänstra tåspetsen. :lol:

Mina råd är... skrota google koncernens och underföretags alla konton... skrota facebook koncernens och underföretags konton.. blocka 3:e parts cookies, använd skriptblockerare NoScript, adblockers och använd duckduckgo. (:) :mrgreen:
Då får man ett mer opartiskt flöde. :up:
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Användarens profilbild
Parabellum
Inlägg: 3224
Blev medlem: 23 apr 2019 21:16

Re: Nu är demokratin kööörd. :o) hahahahahaha

Inlägg av Parabellum »

Man vill ju inte peka på något parti här, som eventuellt kan vara med denna/ dessa jättar och skapa censur.
Men många kan nog med lite fantasi, tänka sig vilket det är!
Det är inte lätt när makten sakta glider bort och man har själv orsakat det. :lol: :lol: :lol: :lol:
Du kan lura hela folket ibland, och en del av folket hela tiden, men du kan aldrig lura hela folket hela tiden
COVID-19 överlevande, trots att inga sprutor tagits
Den enda som behövs för att det onda ska triumfera är att goda män inte gör någonting.
Användarens profilbild
bastard
Inlägg: 10540
Blev medlem: 25 apr 2019 23:20
Ort: South of Heaven

Re: Nu är demokratin kööörd. :o) hahahahahaha

Inlägg av bastard »

lugnt vi är inte färdiga
ex
https://www.euronews.com/2022/01/11/mac ... to-justice

få se hur det blir när eu vill inb och bestämma vad som är riktiga nbyheter och vad som är fejk

ack, vad jag saknar tidningen en ding ding värld, i förhållande till en stor del av internet så är den värdig ett nobellpris i literatur
kiss, keep it simple stupid
funderar om inte Thanos hadde rätt ändå
Användarens profilbild
Parabellum
Inlägg: 3224
Blev medlem: 23 apr 2019 21:16

Re: Nu är demokratin kööörd. :o) hahahahahaha

Inlägg av Parabellum »

Helt fantastiskt Bastard, vad dessa jönsar kan häva ur sig,
Nog skall dom hållas till svars och lagföras, och det kommer de att göras hoppas jag.
Åtminstone i Sverige, då tjänstemannaansvar och riksrätt måste införas.
Och vad anbelangar tidningen en ding ding värld så finns den fortfarande, men den heter Aftonbladet i dagsläget.
Du kan lura hela folket ibland, och en del av folket hela tiden, men du kan aldrig lura hela folket hela tiden
COVID-19 överlevande, trots att inga sprutor tagits
Den enda som behövs för att det onda ska triumfera är att goda män inte gör någonting.
Användarens profilbild
bastard
Inlägg: 10540
Blev medlem: 25 apr 2019 23:20
Ort: South of Heaven

Re: Nu är demokratin kööörd. :o) hahahahahaha

Inlägg av bastard »

ahh, missat sammanslagningen av tidningarna, har inte köpt några papperstidningar på minst tio år
kiss, keep it simple stupid
funderar om inte Thanos hadde rätt ändå
Skriv svar

Återgå till "Nyheter"