Varning för troll!!!

Dom finns där, även efter det blir oroliga tider, men hur ska man hantera dom ?
EN brun böna
Inlägg: 978
Blev medlem: 05 maj 2019 20:29

Re: Varning för troll!!!

Inlägg av EN brun böna »

Jag fattar inte vad det är för troll ni pratar om. Vet bara om janette som var inne, tror inte att profilbilden var personen bakom tangentbordet.
Så de nya trollen ni pratar om kan ni ge nåt exempel ur nån tråd så jag vet vad ni pratar om?
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2852
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: Varning för troll!!!

Inlägg av Marie »

Jag är ett troll minst två gånger i veckan vintertid och upp till 7gånger i veckan varma sommardagar. :notme:
För varje gång jag tittar i spegeln efter jag tvättat håret o torkat med badlakanet så ser jag ut som ett rufsigt troll. :shock: :P

Skämt o sido... Det går inte visa exempel på äkta trollinlägg här inne, då inga sådana ligger kvar av de få som existerat sedan forumstart.
Detta forumet är ingen lockande plattform... Närmast är väl hemliga agenttråden, men det är inte trolleri utan yreri :roll: Inne på flashback finns määäängder av exempel... Läs trådarna om Östersjön, Gotland o drönarflygningarna. :up:
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Användarens profilbild
Charlie**
Inlägg: 1595
Blev medlem: 16 maj 2019 13:21
Ort: I skogen, vid bäcken från fjället

Re: Varning för troll!!!

Inlägg av Charlie** »

Vad vill trollen? ...förutom att förstöra ett för övrigt gemytligt forum?
“That rifle on the wall of the labourer's cottage or working class flat is the symbol of democracy. It is our job to see that it stays there.”
-George Orwell
Logic
Inlägg: 20
Blev medlem: 05 feb 2022 17:52

Re: Varning för troll!!!

Inlägg av Logic »

Jag hittar inte några troll heller, är det trådarna där man ifrågasätter sannolikheterna för olika scenarion?
Användarens profilbild
Timmerstugan
Inlägg: 160
Blev medlem: 08 okt 2021 14:27

Re: Varning för troll!!!

Inlägg av Timmerstugan »

Om du inte ser några troll runt bordet ... så är du ett. :lol: Ett trolskt svar. :oops:
Bilagor
Screenshot 2022-02-09 at 20.47.52.jpg
Screenshot 2022-02-09 at 20.47.52.jpg (123.52 KiB) Visad 335 gånger
Skriv svar

Återgå till "Familj,vänner, folk man känner och pöbeln."