Ni pratar ibland om villhöver faktor ;o)

Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2816
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Ni pratar ibland om villhöver faktor ;o)

Inlägg av Marie »

Kolla denna Live youtube videon
https://www.youtube.com/watch?v=x3yMxxAkN4w
Från lokal tid på tidstämplarna inne i kamerorna 21:30
shit, vilken nattkamera. Den har ir ljus som når lååångt och skarpa bilder på som jag uppfattar nästan 150-200meter

Det är första gången på lääänge jag fått en villhöver känsla...
Förutom att jag villhöver snygga stövlar till våren dårå. :notme: Men teknikprylar är lääääänge sedan jag haft villhöver känsla

Länken kommer vara borta om ett tag, så jag gjorde en printscreen på vad jag uppfatta var närmre 150meter och det verka som de kinde zoma in ännu mer.
Jag villhöver denna kameran. :oops:

.
62212de174506394050532.jpg
62212de174506394050532.jpg (25.19 KiB) Visad 442 gånger
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Ongrid
Inlägg: 160
Blev medlem: 11 jun 2019 08:06

Re: Ni pratar ibland om villhöver faktor ;o)

Inlägg av Ongrid »

Jag har tittat en del på Sionyx Aurora Pro som ett alternativ till mörkeroptik. Men vettefan om jag behöver :D
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2816
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: Ni pratar ibland om villhöver faktor ;o)

Inlägg av Marie »

Ongrid skrev: 03 mar 2022 22:30 Jag har tittat en del på Sionyx Aurora Pro som ett alternativ till mörkeroptik. Men vettefan om jag behöver :D
Jag har två övervakningssystem och kameror för totalt mörker.. Men mina saker börjar bli till åren, även om det var high end kvalitetsprylar som banker använder som jag köpte för 13år sedan. Visst mina saker presterar bra än i dag och har funktioner som inte billiga övervakningssystem ens har nu 13år senare, så känns det som det är dax att kliva upp ett steg snart... Saker håller inte för evigt.. framförallt inte elektronik. (:) (peppar peppar ta i trä)
Så att se den kameran de hade i strömningen, det trigga verkligen villhöver begäret.... men jag vill nog inte se prislappen på den kameran och fukus-ir-strålkastaren :lol: hahahaha :lol:
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Skriv svar

Återgå till "Digitalt tekniksnack"