Ursus BOB och tankar om sådana (video)

Alla typer av säckar och väskor är välkomna här.
Användarens profilbild
Kardinal
Inlägg: 613
Blev medlem: 20 jun 2019 20:08

Re: Ursus BOB och tankar om sådana (video)

Inlägg av Kardinal »

Mycket bra video. Rolig! "...jag förstår inte riktigt hur man kan göra en livsstil av att rotera konserver och sitta och noja sig över oroligheter i världen..." :lol:

Två saker:
Utsatthet översätter jag "exposure" till.
Har inte lyssnat på hela än så du kanske tar upp det, men det kan vara värt att nämna att man inte klarar så många dagar med någon som helst prestanda. När man sovit 3 timmer per natt, varit fysiskt aktiv några dagar och ketosen kickar in är man inte kaxig. Alla borde testa det.
Slava Ukraini!
Ursus

Re: Ursus BOB och tankar om sådana (video)

Inlägg av Ursus »

Whoa, detta verkar vara rätt video i rätt tid! Har gått upp till 52 prenumeranter från 30-nånting på ett par dagar. Nästan 300 visningar på videon också :shock: Jättekul tycker jag! Om nya prenumeranter läser här, tack så mycket för förtroendet :) Känns spännande att så många vill lyssna på det jag har att säga :up:
Kardinal skrev: 27 mar 2022 20:45 Mycket bra video. Rolig! "...jag förstår inte riktigt hur man kan göra en livsstil av att rotera konserver och sitta och noja sig över oroligheter i världen..." :lol:
;) Det var dock inte elakt menat på något sätt, om någon skulle känna så. Men bara en pik mot typer som Canadian Prepper och andra som ser minsta lilla grej som "this is the end of the world, prep now or DIE!". Livet måste levas som vanligt också, annars är det bortkastat ifall den där berömda katastrofen inte kommer.
Skriv svar

Återgå till "Ryggsäcken (BOB)"