Om du måste isolera dig i källaren en månad

Tänk efter före, och gör det här
Användarens profilbild
bastard
Inlägg: 10540
Blev medlem: 25 apr 2019 23:20
Ort: South of Heaven

Re: Om du måste isolera dig i källaren en månad

Inlägg av bastard »

Ursus skrev: 28 mar 2022 11:27 Sex svar i tråden och vi har redan degenererat till kannibalism och kremering av individuella kroppsdelar! :lol: Nya medlemmar kommer att vända i dörren ;)
:oops: , sorry, jag ska inte säga vad jag tycker och tänker utan att vänta minst fem minuter på skicka knappen :bam:
kiss, keep it simple stupid
funderar om inte Thanos hadde rätt ändå
Användarens profilbild
Omnivore
Inlägg: 898
Blev medlem: 30 apr 2019 05:28

Re: Om du måste isolera dig i källaren en månad

Inlägg av Omnivore »

Ursus skrev: 28 mar 2022 11:27 Sex svar i tråden och vi har redan degenererat till kannibalism och kremering av individuella kroppsdelar! :lol: Nya medlemmar kommer att vända i dörren ;)
Ha ha. Jag borde kanske ha lagt det här någon annanstans. :D

Men bra svar i tråden. Min första tanke var iofs att cyniska gränsande till bisarra diskussioner som den här är förmodligen omöjliga att föra öppet (tänk er reaktionerna på fejan t.ex.) men ibland är det nödvändigt att vara krass. Även om det inte handlar om ett kärnvapenangrepp kan man behöva ta skydd en kortare eller längre tid och då behöver vissa saker tas om hand.
What the government wants is control, what the corporate world wants is money, what both of them want is power and what neither of them care about is you.
Användarens profilbild
Skymning
Inlägg: 488
Blev medlem: 08 maj 2019 14:48

Re: Om du måste isolera dig i källaren en månad

Inlägg av Skymning »

Ursus skrev: 28 mar 2022 11:27 Sex svar i tråden och vi har redan degenererat till kannibalism och kremering av individuella kroppsdelar! :lol: Nya medlemmar kommer att vända i dörren ;)
Alltså, det var ett skämt :lol: Att bo i källaren under ett kärnvapenkrig är inget val. Antingen bunker i 90 dagar eller fly innan skiten rasar ner i området. Bakgrund strålningen som kommer efter när du väl går ut igen går inte att göra någonting åt.
слава україні - на хуй путін!
Skriv svar

Återgå till "Överlevnadstänkande"