Bort TikTok

Prepping av digital information såsom e-böcker, mjukvara, kartor och skydd av informationen.
Användarens profilbild
maskros
Inlägg: 2995
Blev medlem: 05 maj 2019 19:45

Bort TikTok

Inlägg av maskros »

https://omni.se/regeringskansliets-pers ... k/a/onKB7B
För kännedom, ifall nån använder den.
Slumpen är inte din vän, och solo fungerar inte i längden.
Ni siquiera un diente de león puede manejar todo.
Collapse now, and avoid the rush!
Ursus

Re: Bort TikTok

Inlägg av Ursus »

Bueno! :up:

Nu till ett nationsomspännande förbud också! Efter visst gnöl och gråt från alla under tjugo lär de upptäcka fördelarna med att ha ett uppmärksamhetsspann längre än femton sekunder.

Ja, jag är en 31-årig boomer :lol:
Kråkfot
Inlägg: 294
Blev medlem: 07 aug 2019 23:24

Re: Bort TikTok

Inlägg av Kråkfot »

Håller med, det var på tiden.
Användarens profilbild
Parabellum
Inlägg: 3170
Blev medlem: 23 apr 2019 21:16

Re: Bort TikTok

Inlägg av Parabellum »

Vet inte ens vad skiten är!
Och jag är helt sanningsenlig när jag skriver ovanstående.
Det måste betyda att jag är eller nästan är en GGG, eller?
Du kan lura hela folket ibland, och en del av folket hela tiden, men du kan aldrig lura hela folket hela tiden
COVID-19 överlevande, trots att inga sprutor tagits
Den enda som behövs för att det onda ska triumfera är att goda män inte gör någonting.
Användarens profilbild
xsive
Inlägg: 2507
Blev medlem: 28 apr 2019 12:54

Re: Bort TikTok

Inlägg av xsive »

Parabellum skrev: 29 nov 2022 20:43 Det måste betyda att jag är eller nästan är en GGG, eller?
Välkommen in i GGG gänget. :)
TikTok är väl en app? Aldrig haft den eller förstått vad den skall användas till.
Som genuin GGG har jag heller aldrig varit på instagram.
I started out with nothing, and still have most of it left
Användarens profilbild
Parabellum
Inlägg: 3170
Blev medlem: 23 apr 2019 21:16

Re: Bort TikTok

Inlägg av Parabellum »

xsive skrev: 29 nov 2022 20:54
Parabellum skrev: 29 nov 2022 20:43 Det måste betyda att jag är eller nästan är en GGG, eller?
Välkommen in i GGG gänget. :)
TikTok är väl en app? Aldrig haft den eller förstått vad den skall användas till.
Som genuin GGG har jag heller aldrig varit på instagram.
Inget instagram här heller, då är jag alltså en genuin GGG! :D
Du kan lura hela folket ibland, och en del av folket hela tiden, men du kan aldrig lura hela folket hela tiden
COVID-19 överlevande, trots att inga sprutor tagits
Den enda som behövs för att det onda ska triumfera är att goda män inte gör någonting.
Användarens profilbild
bastard
Inlägg: 10347
Blev medlem: 25 apr 2019 23:20
Ort: South of Heaven

Re: Bort TikTok

Inlägg av bastard »

samma här då
GGG

udda, jag är ju , eller kanske var för datorer, men det var ju när man använde dom själv och inte bara var 98% skit
kiss, keep it simple stupid
funderar om inte Thanos hadde rätt ändå
Användarens profilbild
rödluvan
Inlägg: 1053
Blev medlem: 04 okt 2019 18:32
Ort: Norrland

Re: Bort TikTok

Inlägg av rödluvan »

Mitt liv är helt enkelt för kort för att lägga tid på korta klipp och flimmer nuförtiden. ;)
Räcker mer än väl med allt DRM relaterat skit, "launchers" och allsköns liknande dynga man förväntas ha på datorn, till slut tröttnar man bara på alltsammans tycker jag. Mobiltelefonen använder jag i princip enbart för samtal och SMS. Någon gång för snabbkoll av väder och nyheter och kanske E-post eller kartfunktioner men det är verkligen allt.
Däremot tycker jag att den är djäkligt bra som GPS när man är i stan och liknande vid min ålder, annars hittar jag fanken ingenting i stan längre, skogen går bättre, där hittar jag i allfall som regel det jag söker och ut och tillbaka om jag vill det...
Слава Україні!
In Cthulhu We Trust: All Others Will Pay.
But who's that stranger in the dark? His vesture is dabbled in blood his masque shows scarlet signs of pest masque of the red death. Darkness and decay, and the red death holds dominion over all
mango
Inlägg: 377
Blev medlem: 30 aug 2019 22:24

Re: Bort TikTok

Inlägg av mango »

xsive skrev: 29 nov 2022 20:54
Parabellum skrev: 29 nov 2022 20:43 Det måste betyda att jag är eller nästan är en GGG, eller?
Välkommen in i GGG gänget. :)
TikTok är väl en app? Aldrig haft den eller förstått vad den skall användas till.
Som genuin GGG har jag heller aldrig varit på instagram.
Här är en till...
Skriv svar

Återgå till "Digital prepping"