france

Nyheter som är relevanta för forumets inriktning
Användarens profilbild
bastard
Inlägg: 10330
Blev medlem: 25 apr 2019 23:20
Ort: South of Heaven

france

Inlägg av bastard »

https://omni.se/kaotiskt-under-proteste ... t/a/GM50Am

på sätt och vis är jag djupt avundsjuk att dom har lite tåga i sig och protesterar ordentligt, kanske inte brandbomberna men att inte knyta nävarna i fickan och låta sig bli röv******de
kiss, keep it simple stupid
funderar om inte Thanos hadde rätt ändå
Användarens profilbild
Marie
Inlägg: 2770
Blev medlem: 29 apr 2019 21:28
Ort: Linköping

Re: france

Inlägg av Marie »

Jag har alltid sagt att 99% av svenskarna är patetiska i denna sak
men sjukt är att 99% av alla utlänningar är det tåga i när det gäller protester osv.

Svensken har levt i fred för länge och de har blivit ytliga, så de bara bryr sig om hur andra ser på dem.. En svensk som sticker ut anses konstig.. en svensk med egen åsikt ses som fientlig.
och det är svenskarnas egna fel då de inte vill ta steget. Ensam är inte stark, så när 99% är menlösa så är vi få undantag körda, för vi kan inte påverka även att vi vill.
Marie: Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att genomföra.
Under belägring: "Assumption is the mother of all fuck ups" = kolla fakta/fråga
Road House: "Always be nice..... until it's time to not be nice"
Användarens profilbild
rödluvan
Inlägg: 1049
Blev medlem: 04 okt 2019 18:32
Ort: Norrland

Re: france

Inlägg av rödluvan »

Skönt att man inte är ensqam då att undra vad i djupaste helvetet folk håller på med här, som det är nu skulle man i princip kunna göra vad som helst från högre ort utan någon vettig reakion känns det som. "*knack* *knack** Hej! Ett nytt direktiv från högre ort säger att vår ledare får låna din fru och dina barn och din hund och ha rås***party och skicka runt dem bland alla hans polare. Svennebanan: Vaf... Jaha, javisst, jag går och hämtar dem.
Det är fan den tåga det verkar vara i svennebanan idag. Polare: Vadfan, har du stålbatong på under kläderna dig, här?? NN -Det borde du också ha här ute. P. -Tänk om snuten kommer? NN -Ja, det skiter jag i, jag har för fan rätt att försvara mig, varför skall bara förbrytare ha våldsmonopol om de anfaller mig? Det tänker jag ta i så fall. P. -Total tystnad, ser ut som ett frågetecken i ansiktet. :smack: :roll:
Слава Україні!
In Cthulhu We Trust: All Others Will Pay.
But who's that stranger in the dark? His vesture is dabbled in blood his masque shows scarlet signs of pest masque of the red death. Darkness and decay, and the red death holds dominion over all
Ursus

Re: france

Inlägg av Ursus »

Vet inte om jag höjer fransmännen till skyarna i slutändan.

De röstade trots allt in en president med yrkesbakgrund inom investmentbankrörelsen. Vad väntar de sig för resultat egentligen? Vems ärenden tror de att han kommer att gå?

Funderar lite på hur det kommer att se ut i typ Italien om några år. Whaaat, vem hade kunnat tro att fascistälskaren Meloni var en komplett idiot med folkmordiska tendenser? No waaaay! Vi hade aldrig kunnat veta!
Användarens profilbild
rödluvan
Inlägg: 1049
Blev medlem: 04 okt 2019 18:32
Ort: Norrland

Re: france

Inlägg av rödluvan »

Egentligen tycker jag att Ukrainarna gjorde bäst ifrån sig vad beträffar detta i modern tid, men de fick ju också betala för det...
Ungern är ju också ett exempel i äldre tid, men de hade ju krut kvar hos folket på 60 talet också.

Svenne banan har jag bara lust att slå till rakt i i ansiktet när jag går förbi folk, men de skulle förmodligen inte ens våga slå tillbaka. Italienarna skulle i allafall ha sänkt någon som gjorde det med en saftig höger där man stod. :roll:
Слава Україні!
In Cthulhu We Trust: All Others Will Pay.
But who's that stranger in the dark? His vesture is dabbled in blood his masque shows scarlet signs of pest masque of the red death. Darkness and decay, and the red death holds dominion over all
Skriv svar

Återgå till "Nyheter"