Kunskapsbank om naturläkemedel?

Användarens profilbild
maskros
Inlägg: 3014
Blev medlem: 05 maj 2019 19:45

Re: Kunskapsbank om naturläkemedel?

Inlägg av maskros »

Ursus skrev: 29 apr 2023 21:34 Men, som sagt, ska se vad jag kan göra, och då får alla ta det på egen risk.
Det ser jag fram emot!

Sen är vi ju där vi är med denna diskussion. Preppad.se. Jag chansar hellre på att du inte misstagit dig när TEOTWAWKI är här än att sitta på händerna och göra intet medan folk omkring mig dör. Det är lite som de lär ut på HLR/ABC-kurserna jag varit: Gör något, gör du fel så dör de, gör du inget så dör de i alla fall.
Slumpen är inte din vän, och solo fungerar inte i längden.
Ni siquiera un diente de león puede manejar todo.
Collapse now, and avoid the rush!
Ursus

Re: Kunskapsbank om naturläkemedel?

Inlägg av Ursus »

prepparen37 skrev: 29 apr 2023 14:48 Jag har förövrigt en kronisk sjukdom och är högst beroende av modern sjukvård
Riktigt tråkigt att höra! Får man fråga vad för sjuka det rör sig om? :(
prepparen37
Inlägg: 12
Blev medlem: 24 okt 2022 22:14

Re: Kunskapsbank om naturläkemedel?

Inlägg av prepparen37 »

Ursus skrev: 30 apr 2023 17:05
prepparen37 skrev: 29 apr 2023 14:48 Jag har förövrigt en kronisk sjukdom och är högst beroende av modern sjukvård
Riktigt tråkigt att höra! Får man fråga vad för sjuka det rör sig om? :(
Crohns sjukdom. Har sparat kortison som blivit över, som en slags prepp. Vet inte om man skulle kunna be läkaren skriva ut ett "beredskapslager" åt mig, det är ju liksom inte narkotika det handlar om. Men oavsett är jag nog körd i långa loppet vid en SHTF. Eller så har man tur och hamnar i långvarig remission, såna här autoimmuna sjukdomar är väldigt konstiga.
Skriv svar

Återgå till "Sjukvårdsmaterial"