Corona väskan?
- deadrabbit
Corona väskan?
Har vi några här som skapat eller utökat edc med en Corona väska? Vad finns isåfall i?
3-3-3 Radio Plan
Re: Corona väskan?
Jag har försett varje jacka med handsprit och desinficeringsservetter, munskydd och plasthandskar.
“That rifle on the wall of the labourer's cottage or working class flat is the symbol of democracy. It is our job to see that it stays there.”
-George Orwell
-George Orwell
Har sen i slutet i februari alltid Handskar och yt-desinfetktionsspay i jackfickan, handsprit i vänster benficka...
fler handskar och andningsskyd samt skyddsglasögon i bilen.
fler handskar och andningsskyd samt skyddsglasögon i bilen.
Har faktiskt gjort lite tvärtom.
Har slutat bära EDC till jobb och stad. Helt tomt i fickorna utom nyckelknippan och mobilen, och de rengörs varje fredag eftermiddag.
Har dock handsprit på jobbet och så, och när jag går ut på ärende så är det med handskar. I bilen har jag lite rengöringsdukar och sprit och sånt.
Saknar mina prylar dock. Det är nästan alltid som man behöver en snörstump eller ett vasst blad.
Har slutat bära EDC till jobb och stad. Helt tomt i fickorna utom nyckelknippan och mobilen, och de rengörs varje fredag eftermiddag.
Har dock handsprit på jobbet och så, och när jag går ut på ärende så är det med handskar. I bilen har jag lite rengöringsdukar och sprit och sånt.
Saknar mina prylar dock. Det är nästan alltid som man behöver en snörstump eller ett vasst blad.
Skall läggas till EDC fortfarande brukas vid färder och vistelser till platser där jag inte behöver interagera med omgivningen (interagera: handla, jobba, dylikt).Ursus skrev: 21 dec 2020 19:28 Har faktiskt gjort lite tvärtom.