Vad är det för ungar vi uppfostrar och vad är det för föräldrar de har?
Förbehåll / brasklapp: Jag vet inte allt, jag vet inte hur det gick till, jag vet bara vad jag läst i nyheterna. Kanske hällde mattanten köttfärs på elevens hand och i så fall är det en annan sak och nedanstående bara gubbgnäll. Ok?!!
Meh! Brände sig på köttfärssås i skolan och får skadestånd, vad fan är det för samhälle vi vill ha? Eleven fick het köttfärssås på handen och var tvungen att vara inomhus hela julen pga detta. https://omni.se/brandes-av-skolans-kott ... d/a/mPvvXE och nu ska familjen få 33 kkr i skadestånd. Jag vet inte ens var jag ska börja. Är det inte ett problem att pojken inte förstår att vara försiktig? Är det inte föräldrarna som gjort fel som missat att lära honom att när man handskas med heta saker ska man vara försiktig? Jag vet inte, som sagt, kanske gubbgnäll, men jag skulle min själ vara generad och be om ursäkt till nån om jag ställt till massa problem för andra för att jag är sån klant.
Förklara gärna varför det är en bra samhällsutveckling och varför man inte ska ta ansvar för sina egna handlingar under förutsättning att man är minst normalbegåvad.
Ja, jag vet, det är nån slags gnäll, ta bort inlägget om nån blir ledsen av det.
Men va fan?
Men va fan?
Collapse now, and avoid the rush!
- Björngrillarn
Re: Men va fan?
Äsch, kallas skatteutjämning
Alla jävla pengar som tas av oss måste komma tillbaka nån gång!
Ska också börja skada mig lite lagom på offentliga platser. Har god smärttröskel och kan lipa på kommando, så nog ska vi kunna fixa kosing

Ska också börja skada mig lite lagom på offentliga platser. Har god smärttröskel och kan lipa på kommando, så nog ska vi kunna fixa kosing

"I wish I had argued more on the internet", said nobody ever on their deathbed.