Trevligt!mopar340 skrev: 17 dec 2020 22:59 Slog till på ett Honda EU22i elverk, har länge viljat ha ett elverk och nu var det kampanj.
Får hoppas att det funkar bra trots plastiga komponenter inne i motorn.

Någon länk till kampanjen?
//Tank
Trevligt!mopar340 skrev: 17 dec 2020 22:59 Slog till på ett Honda EU22i elverk, har länge viljat ha ett elverk och nu var det kampanj.
Får hoppas att det funkar bra trots plastiga komponenter inne i motorn.
ingen stor kampanj men de har hyfsade priser lite varstans nu och de på lager till skillnad från att ha lågt pris och inget att skicka.
Smittar Covid via andra kroppsutsöndringar än saliv?Ursus skrev: 18 dec 2020 20:03 Bunkrat lite kådisar och glid. Kanske håller på att finna mig i början till ett förhållande, helt plötsligt.![]()
Eftersom man kan mäta virusmängd i städernas avloppsvatten kan man rimligen säga att ja det lämnar kroppen även på andra sätt än i saliv.
Förmodligen. Men bryr mig inte om Covid med en stadig partner, ärligt talat. Tänker inte sitta i något slags celibatsingelskap i åratal innan detta är överblåst, för vi har en lååång väg kvar innan pandemin är över. Vaccin är ett skämt. Innan den sista sprutan är tryckt i armen har vi en ny mutation nånstans som kör över vaccinet.
Det är som med aktiehandel, man vinner inget om man inte tar risken. Samtidigt när man tittar på vad WT håller på med och föundrar sig över hur lite de fattar om pandemin kan man ju undra över hur detta patrask ska fungera under enUrsus skrev: 19 dec 2020 09:29 Förmodligen. Men bryr mig inte om Covid med en stadig partner, ärligt talat. Tänker inte sitta i något slags celibatsingelskap i åratal innan detta är överblåst, för vi har en lååång väg kvar innan pandemin är över. Vaccin är ett skämt. Innan den sista sprutan är tryckt i armen har vi en ny mutation nånstans som kör över vaccinet.
Tänker inte låta chansen att hitta en god kvinna (som faktiskt är intresserad av prepping, tro´t eller ej) köras över av Covid19; vi är två pers som bara har för avsikt att umgås med varandra. Det är en helt annan femma med folk som letar upp ett nytt ligg varje fredag eller fortfarande arrangerar fester med x antal människor. Typ som min granne
Har jag inte smittats av mina WT-kollegor på jobbet så här långt så tror jag att det är ganska lugnt, för jag har inte möjlighet att jobba hemifrån. Mycket "astma" och "allergi" det senaste halvåret på jobbet som orsakar hostningar och näsrinn, väldigt märkligt. Trots att vi har direktiv att stanna hemma vid minsta symptom.